En parades de Gupuscoa també surt anunciat. Una vegada més em sembla ridícul el canvi, perquè deixes de passar per un carrer molt transitat com Guipusoca, deixant-lo així sense enllaç directe amb el centre(Pl.Urquinaona- Catalunya) enviant-lo pel carrer gran de la Sagrera, i tot per la maleïda excusa de coincidir amb l'H10 i el 33. Al final, dos grans carrer tradicionals que uneixen Barcelona amb barris perifèrics i Badalona, com son Gran Via i Guipuscua, no tenen cap línia de tussal(i en realitat cap línia de bus) que els porti al centre directament. (en uns mesos crec que la B25 anirà per Gran Via, pero fins aleshores res).
Parlant personalment, de nou més canvis de bus que m'afecten, peque molts cops jo l'he agafat aquest a Gupuscua(gràcies a no tenir línies a Gran Via i enviar superlluny el B25 i B20), i també he de dir que mai m'he trobat amb solapament de línies, donada la freqüencia de pas del B24.En fi, algun dia em creuré de veritat que la NBX i els canvis que es fan estan pesats només per fotre'm a mi xd. Francament l'AMB podria estar-se quieta i no tocar res, perquè ja prou esta afectant la NXb com per tocar també els de tusgsal
També he de dir que ho podrien haver anunciat amb més antelació, perquè els paperets informatius els vaig veure ahir per primer cop.
👍0👎0