No ús heu donat compte que renfe té molt de carinyo a la R1?Jo ja començo a estic fart.
La línia R4 és una de les línies amb mès viatgers del nucli,passa per ciuats enomres com El Vendrell,Vilafranca,Martorell,Sant Sadurni,Molins,Sant Feliu,Sant Joan Despí,Cornellà,L'Hospitalet,Barcelona,Montcada,Cerdanyola,Sabadell,
Terrassa i Manresa i penso que és una de les línies mès deixades del nucli de rodalies.
Doncs tot va a la r1,a la R4 poca inversio i la renfe deixa la línia tirada,frequencies dolentes,trens que majoritariament van en simple composició i cada dia mès,a la R2 posen Granollers-Castelldefels en doble i a la R1 civies i mès dobles tant de civies com de 447,peró a la R4?Esque no fan res,la renfe deixa tirada aquesta línia.Jo ja n'estic fart
I aquest cas és molt pitjor que FGC amb la B-V,que encara que la línia del Vallès sigui mijor,per lo menys treballen a la Ll-A per poder mijorar-la,i ja començen a ivertir de veritat,peró renfe amb la R4,ni un puñetero duro en els últims anys!´,lúnic que han fet ha sigut la nova estació de Vilafranca,res mès.
Jo ja començó a estar-me fart,la R4 existeix!,ens menteixen i ens fa aixó!.Menos mal que en algunes ciuatats on passa la R4 hi ha una alternativa,FGC,que tot i que és mès car i para a mès estacions,el servei és molt mijor.
👍0👎0