Te l'envio a wefer(a)wefer.com. Confio que en faràs bon ús.wefer ha escrit:Algú té alguna adreça més dircete d'email per contactar amb TMB?

Hora i data actual: 16 set. 2025, 02:20
Entrada Autor: wefer » 04 maig 2007, 20:13
Entrada Autor: victorcasta » 04 maig 2007, 20:30
Entrada Autor: El LLOP » 04 maig 2007, 20:36
Entrada Autor: Fran-Ikarus » 04 maig 2007, 21:06
Entrada Autor: Fran-Ikarus » 04 maig 2007, 21:07
No, siguem sensats en això. No és un premi. Fins i tot pot arribar a ser un "mini-càstig", si hom no hi està preparat... Hem de trobar les dues millors persones per fer-ho. Creieu-me, hi han precedents (autobusos, tramvies...)victorcasta ha escrit:tot i que veig que haurem de fer un mini-sorteig...
Entrada Autor: Fran-Ikarus » 04 maig 2007, 21:10
Qualsevol de vosaltres dos em sembla prou adequat per un dels rols. Però (només un consell) penseu en trobar algú més "tècnic" per l'altre. Ja m'enteneu. No hi ha prou amb "saber dels mil". Cal saber molt i molt i molt. Tant dels mils com de les línies, de mecànica i d'electricitat.metring ha escrit:M'hi apunto! D'aquí a dues setmanes què tal? Wefer, digues tú quina tarda t'aniria bé (si es fa en tarda)
Entrada Autor: metring » 04 maig 2007, 21:12
Tens molta raó, calen aquestes dues coses. Quan comença el casting?Fran-Ikarus ha escrit:Enhorabona!
Aviam, aquesta mena de "comissió" ja existeix en el cas dels autobusos i dels tramvies... Ja podeu suposar quina associació (mitjançant algun dels seus gestors) hi està implicada...![]()
Llavors, el que jo aconsellaria, suposant que presentem (presenteu) 2 persones:
- Una que tingui habilitats diplomàtiques, negociadores i sobretot molta, molta paciència (recalco aquest últim punt...)
- Una altra que sàpigui molt, molt i molt sobre material mòbil del Metro, i específicament (pel cas que ens ocupa) de la sèrie 1000.
Tots dos rols són complementaris, i imprescindibles.
Sabent molt dels trens de la sèrie 1000, però sense diplomàcia i paciència, parlar amb en Patiño es pot fer complicat...
Tenir molta diplomàcia i paciència, però desconèixer moltes coses a nivell de detall, tant dels trens dels quals es parla, com de les possibilitats tècniques de les infrastructures, pot fer que colin gols molt fàcilment (a mi si em diuen "no podrà tornar a circular per tal, tal i qual", m'ho crec)
Per aquest motiu, m'auto-descarto per tots dos papers, tot encoratjant dues persones que siguin apropiades a que aprofitin aquesta oportunitat que ens han donat.
Entrada Autor: metring » 04 maig 2007, 21:18
Fran-Ikarus ha escrit:Qualsevol de vosaltres dos em sembla prou adequat per un dels rols. Però (només un consell) penseu en trobar algú més "tècnic" per l'altre. Ja m'enteneu. No hi ha prou amb "saber dels mil". Cal saber molt i molt i molt. Tant dels mils com de les línies, de mecànica i d'electricitat.metring ha escrit:M'hi apunto! D'aquí a dues setmanes què tal? Wefer, digues tú quina tarda t'aniria bé (si es fa en tarda)
El problema és que el primer candidat que se m'acudeix (i em sembla que a tots) evidentment no voldrà...
Entrada Autor: Jordilar » 04 maig 2007, 21:52
Entrada Autor: sigfrid440s » 04 maig 2007, 22:58
Entrada Autor: Vox » 04 maig 2007, 23:45
Entrada Autor: faristol » 05 maig 2007, 00:40
Entrada Autor: wefer » 05 maig 2007, 00:42
Entrada Autor: wefer » 05 maig 2007, 13:02
Efectivament, encara que de forma "no oficial" sí que representaran els interessos conjunts del fòrum.fantito ha escrit:Vull reflexionar sobre el fet que el Fórum no té personalitat Jurídica, per tant el representant o representants que hi vagin sempre ho faran a títol personal
Entrada Autor: aarongilp » 05 maig 2007, 13:21
Torna a “Material rodant ferroviari”
Fem enquesta? Quins trens del metro de Barcelona dels més nous què funcionen ara són millors? #metroBCN
— transport.cat (@transportcat) August 31, 2025