Curiositat:
Als 4 primers cotxes els monitors anaven apagats, pero al cinqúe hi havia una pantalla windows amb un missatge ms-dos que habia fallat l'inici el VNC i demana confirmació per aixecar el servei.

Passarà a ser estació adaptada a PMI: persones amb mobilitat incrementada.cristian26 ha escrit:També penso que a Pg. de Gràcia ara es convertirà en "l'alpinisme subterrani", amb els Civies de la C2 i la C10..
Quants vagons portava la unitat? Depenent d'això, potser et puc ajudar. Potser era una 465 fabricada per Alstom.cristian26 ha escrit:Tot i que no sé quin número de sèrie duien perquè no sé on assebentar-meQue m'ho podrieu explicar si us plau companys?
I el col·lapse de la porta de PMR, la més baixacristian26 ha escrit:També penso que a Pg. de Gràcia ara es convertirà en "l'alpinisme subterrani", amb els Civies de la C2 i la C10..

No me'n recordo. La propera vegada ja m'hi fixarétren250 ha escrit:Quants vagons portava la unitat? Depenent d'això, potser et puc ajudar. Potser era una 465 fabricada per Alstomcristian26 ha escrit:Tot i que no sé quin número de sèrie duien perquè no sé on assebentar-meQue m'ho podrieu explicar si us plau companys?
Coi de renfe,no te suficient amb portar els trens bruts,que a sobre volen portar-nos en vagons de mercaderiestren250 ha escrit: Quants vagons portava la unitat? Depenent d'això, potser et puc ajudar. Potser era una 465 fabricada per Alstom.
cristian26 ha escrit:Avui el St. Celoni-Vilanova de les 15.05 a Granollers fet amb Civia y a la tornada el Vilanova-St. Celoni de les 20.11 a SAC també. Quan l'he vist a Granollers m'he quedat bocabadat![]()
Estan circulant. Avui el 465.204 ha fet el Vilanova-Sant Celoni que passa per Cardedeu a les 16.10, i el Sant Celoni-Vilanova que surt de Cardedeu a les 16-57.Mako448 ha escrit:Per cert,circularán els civia a la C2 els cap de setmana?
Tot just una mica més que la d'una 450.Vox ha escrit:A rodalies BCN hi caben dobles 465? Les he vistes a Madrid i la capacitat deu ser sensacional.
Però més acceleració i millor distribució de portes, raó per la qual -si fos posible- preferiria una doble 465 a una 450/451.Guigui ha escrit:Tot just una mica més que la d'una 450.Vox ha escrit:A rodalies BCN hi caben dobles 465? Les he vistes a Madrid i la capacitat deu ser sensacional.