La Guàrdia Urbana assegura que no pot identificar l'infractor. El vídeo, enregistrat per un motorista, s'ha fet viral
http://www.ara.cat/societat/home-cadira ... 38513.html
Hora i data actual: 23 juny 2026, 15:53
Entrada Autor: Guigui » 19 jul. 2016, 16:33
Entrada Autor: Guigui » 07 ago. 2016, 13:55

Entrada Autor: UT440_132M » 12 ago. 2016, 22:20

Entrada Autor: genissimon » 16 ago. 2016, 09:57
Estrangers, sense domicili conegut, xoquen intencionadament amb un vehicle dels mossos que els barrava el pas i fereixen a un agent. Conducció temerària, danys i atemptat a agents de l'autoritat, resistència i desobediència a agents de l'autoritat. Resultat després de passar a disposició judicial? Llibertat amb càrrecs324, 15 d'agost de 2016 ha escrit: Detinguts dos homes després de fugir d'un control d'alcoholèmia i envestir un vehicle policial a Salou
[...]

Entrada Autor: genissimon » 16 ago. 2016, 11:42
👍20Diari de Girona, 16 d'agost de 2016 ha escrit: Denunciat per anar cap al Marroc amb excés de càrrega a la furgoneta
Els Mossos d'Esquadra el van sancionar amb 200 euros i els ocupants van haver de treure pes per poder continuar el trajecte
[...]

Entrada Autor: UT440_132M » 16 ago. 2016, 14:06
Se sap la nacionalitat? Potser això te a veure amb la sentència.genissimon ha escrit:Estrangers, sense domicili conegut, xoquen intencionadament amb un vehicle dels mossos que els barrava el pas i fereixen a un agent. Conducció temerària, danys i atemptat a agents de l'autoritat, resistència i desobediència a agents de l'autoritat. Resultat després de passar a disposició judicial? Llibertat amb càrrecs324, 15 d'agost de 2016 ha escrit: Detinguts dos homes després de fugir d'un control d'alcoholèmia i envestir un vehicle policial a Salou
[...]![]()
![]()
Després ens queixem que la justícia no funciona.
Salut !!

Entrada Autor: genissimon » 16 ago. 2016, 14:29
Ho diu l'article al començament: francesa.UT440_132M ha escrit: Se sap la nacionalitat? Potser això te a veure amb la sentència.
Entrada Autor: Guigui » 11 set. 2016, 11:19

Entrada Autor: genissimon » 29 set. 2016, 11:06
Diari de Girona, 29 de setembre de 2016 ha escrit: Un veí de Girona es presenta en cotxe a l'examen per recuperar el carnet de conduir
El conductor havia perdut tots els punts i va anar a Osca a fer la prova de la DGT
[...]
👍20Diari de Girona, 29 de setembre de 2016 ha escrit: Rescaten una nena de 2 anys que els pares s'obliden dins el cotxe
Unes mares van veure la nena suada i vermella al vehicle i la Policia Local la va poder treure
[...]

Entrada Autor: genissimon » 04 nov. 2016, 09:53
👍20Diari de Girona, 4 de novembre de 2016 ha escrit: Cacen un conductor que circulava a 181 km/h a la Nacional-II a Bàscara
Els Mossos també van enxampar un cotxe que anava a 208 quilòmetres per hora a l'autopista AP-7 al terme municipal de Medinyà
[...]

Entrada Autor: genissimon » 18 nov. 2016, 09:27
👍20Diari de Girona, 18 de novembre de 2016 ha escrit: Cacen un conductor circulant a 242 km/hora per l'autopista
L´home conduïa un Porsche, el van enxampar a Riudellots i els Mossos el van aturar a Sant Gregori
[...]

Entrada Autor: genissimon » 21 nov. 2016, 12:29
👍20Diari de Girona, 21 de novembre de 2016 ha escrit: Una dona circula 28 quilòmetres beguda, contra direcció i sense una roda
Els Mossos van haver de tallar l'AP-7 per poder aturar-la i evitar que produís un accident
[...]

Entrada Autor: bigcoaster » 21 nov. 2016, 14:52

Entrada Autor: genissimon » 22 nov. 2016, 09:21
👍20Diari de Girona, 21 de novembre de 2016 ha escrit: En llibertat la conductora kamikaze de Llagostera
La conductora s'enfrontarà a fins a 5 anys de presó per conduir beguda i en contra direcció per l'AP-7
[...]
Entrada Autor: albert28 » 22 nov. 2016, 09:28
En llibertat... Olé tu, ara mateix podria agafar un altre cotxe i fer alguna altra temeritat....👍40genissimon ha escrit:Diari de Girona, 21 de novembre de 2016 ha escrit: En llibertat la conductora kamikaze de Llagostera
La conductora s'enfrontarà a fins a 5 anys de presó per conduir beguda i en contra direcció per l'AP-7
[...]

Entrada Autor: genissimon » 22 nov. 2016, 10:01
Li han incautat el cotxe i el carnet.albert28 ha escrit:En llibertat... Olé tu, ara mateix podria agafar un altre cotxe i fer alguna altra temeritat....
Entrada Autor: wefer » 22 nov. 2016, 10:05
Això no impedeix que pugui tornar a fer el mateix.👍110genissimon ha escrit:Li han incautat el cotxe i el carnet.
Entrada Autor: Platanito » 23 nov. 2016, 09:37
Però com a mínim la legislació actual permet retirar-li l'arma del delicte... N'haurà d'aconseguir una altra per tornar-ho a intentar.wefer ha escrit:Això no impedeix que pugui tornar a fer el mateix.genissimon ha escrit:Li han incautat el cotxe i el carnet.
Entrada Autor: Guigui » 23 nov. 2016, 09:49

Entrada Autor: genissimon » 23 nov. 2016, 10:21
Dins la notícia hi ha l'enllaç a un vídeo dels mossos captat des de les càmeres de seguretat del peatge on va fer el canvi de sentit.Diari de Girona, 23 de novembre de 2016 ha escrit: La maniobra que va provocar l'arrest
La conductora, que duia una passatgera estirada al sofà posterior, va arribar al peatge que ja li faltava la roda davantera dreta
El jutge va deixar-la en llibertat acusada d'un delicte contra la seguretat del trànsit i i li va intervenir el vehicle i el carnet
[...]
Same vibes https://t.co/IvIc4Bcpg2 pic.twitter.com/4b7JNNNvto
— transport.cat (@transportcat) January 22, 2026
Sr. alcalde, no estem arribant a l’última estació. No hi ha més estació construïda que el Palau de Comunicacions i Transports. La Sra. Bonet ens vol vendre un “balcó des dels peus de Collserola a la ciutat”. Fum, fum, fum, (i el Nadal ja s’ha acabat) pic.twitter.com/eVLmDDm4me
— Coordinadora Pro Museu Transport de Barcelona (@MuseuTransport) January 22, 2026