Avistaments curiosos de trens
Re: Avistaments curiosos
Avistat UT464-207 a la via 12 de Vilanova i la Geltrú fa 20 minuts. Salut
Sergio
Sergio
Avui la 319 que esta via AVE a Sants estava al Camp de Tarragona.
Ayer vi un cercanías a Manresa con doble de 440R, concretamente 440-224+440-204
Aquest matí he avistat fent un SVC-SAC una doble de 451, que normalment les utlitzen per els St.Celoni-Vilanova / Castelldefels-Granollers, amb l'interior remodelat, però el seient en que m'he sentat jo, estava mal ''collat".
Us porto, a més, un avistament no de tren, de que a l'estació de Segur, ja hi figura un cartell de les noves línies de la C2 (C2 Sud, Nord i Central) a més de la megafonia.
Tot això ho he pogut veure aquest matí quan he fet una excursió amb tren amb l'institut.
Us porto, a més, un avistament no de tren, de que a l'estació de Segur, ja hi figura un cartell de les noves línies de la C2 (C2 Sud, Nord i Central) a més de la megafonia.
Tot això ho he pogut veure aquest matí quan he fet una excursió amb tren amb l'institut.
- Archie-250
- N6
- Entrades: 208
- Ubicació: La Roca del Vallès
- Avui la 335.003, de COMSA, amb plataformes de la mateixa empresa.
Salutacions.
Salutacions.

Avui dilluns he agafat el Catalunya de les 9.33 direcció Figueres i he vist baixar pel Ramal de les Aigües un tren que crec que són els que circulen per la línia de FGC de la Pobla de Segur.
-
- N8
- Entrades: 728
- Ubicació: Horta L5
Que pasa????
Últimamente se ha puesto de moda ver material diesel por Barcelona o que????
Hoy en Sants, en via 3, el pato seneca!
Últimamente se ha puesto de moda ver material diesel por Barcelona o que????
Hoy en Sants, en via 3, el pato seneca!
¡No hay que hacer un mundo de una canica!
Dintre de poc serà història. Avistat sense parar l'euromed amb tractora duplex passant per passeig de gràcia avui a les 14:30.
Edito: Se m'ha colat, ho sento
.
Edito: Se m'ha colat, ho sento

tren250 l’ha editat per darrera vegada el dia: Dimarts 27/01/2009 17:58, en total s’ha editat 1 vegada.
No existeixen Euromed duplex. Deuries voler dir una doble composició d'Euromed.tren250 ha escrit:Dintre de poc serà història. Avistat sense parar l'euromed duplex passant per passeig de gràcia avui a les 14:30.
a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver
Sense educació no hi ha democràcia.
-
- N10
- Entrades: 4271
- Ubicació: Horta
O potser l'Euromed amb una de les motrius del TGV Duplex.Guigui ha escrit:No existeixen Euromed duplex. Deuries voler dir una doble composició d'Euromed.tren250 ha escrit:Dintre de poc serà història. Avistat sense parar l'euromed duplex passant per passeig de gràcia avui a les 14:30.
-
- N8
- Entrades: 728
- Ubicació: Horta L5
Que tiene de curioso ver un 101 pasar por Pg. de Gracia? Es algo que pasa muuchas veces al dia...tren250 ha escrit:Dintre de poc serà història. Avistat sense parar l'euromed amb tractora duplex passant per passeig de gràcia avui a les 14:30.
Edito: Se m'ha colat, ho sento.
Será historia, pero aun queda tiempo gracias a dios.
¡No hay que hacer un mundo de una canica!
Avui hi havia un MUNT de 440R a la C2,i alguns fent serveis que normalment són doble de 447,doble de 451 o 450
-Rodalies Sant Celoni-Vilanova de les 19.10 Sants,normalment doble de 451 els laborables i doble de 447 els caps de setmana,avui rarisament presenta una doble de 440R
- Rodalies Vilanova-Sant Celoni de les 18.58 per Sants,normalment wes una doble de 447,peró avui ha aparegut una doble de 440R.
A mès els rodalies SVC(17.00)-SAC(18.16),SVC(17.30)-SAC(18.46)i SVC(18.00)-SAC(19.16),servides per doble de 440R.Els primers dos serveis si que es habitual que posin doble de 440R,peró el tercer normalment es una 450.
I segur que encara no l'he vist,s'ha colat alguna fent un Castelldefels-Granollers o un Sant Celoni-Vilanova(el STC-VIL de les 16.10 que avui no l'he vist,peró sempre qu l'agafo es una doble de 440R,potser avui anava amb una altra unitat,per qué sinó m'extranyaria molt tanta 440R a la C2)
-Rodalies Sant Celoni-Vilanova de les 19.10 Sants,normalment doble de 451 els laborables i doble de 447 els caps de setmana,avui rarisament presenta una doble de 440R
- Rodalies Vilanova-Sant Celoni de les 18.58 per Sants,normalment wes una doble de 447,peró avui ha aparegut una doble de 440R.
A mès els rodalies SVC(17.00)-SAC(18.16),SVC(17.30)-SAC(18.46)i SVC(18.00)-SAC(19.16),servides per doble de 440R.Els primers dos serveis si que es habitual que posin doble de 440R,peró el tercer normalment es una 450.
I segur que encara no l'he vist,s'ha colat alguna fent un Castelldefels-Granollers o un Sant Celoni-Vilanova(el STC-VIL de les 16.10 que avui no l'he vist,peró sempre qu l'agafo es una doble de 440R,potser avui anava amb una altra unitat,per qué sinó m'extranyaria molt tanta 440R a la C2)
Perquè el dilluns quasi tot eren 450/451.Mako448 ha escrit:Avui hi havia un MUNT de 440R a la C2,i alguns fent serveis que normalment són doble de 447,doble de 451 o 450.
- cristian26
- N7
- Entrades: 544
- Ubicació: Granollers
I a on han anat a parar? Perquè de 450/451 només en poden haver a la C2canalcole ha escrit:Perquè el dilluns quasi tot eren 450/451.Mako448 ha escrit:Avui hi havia un MUNT de 440R a la C2,i alguns fent serveis que normalment són doble de 447,doble de 451 o 450.
Qui té el cul llogat, no seu quan vol.
Deurien anar als tallers de SAC, o a fer algun servei puntual a la C4, o apartades a SVC...cristian26 ha escrit:I a on han anat a parar? Perquè de 450/451 només en poden haver a la C2canalcole ha escrit:Perquè el dilluns quasi tot eren 450/451.Mako448 ha escrit:Avui hi havia un MUNT de 440R a la C2,i alguns fent serveis que normalment són doble de 447,doble de 451 o 450.
Doncs dilluns vaig anar a Sitges i tornar-ne, i no recordo creuar-me amb cap 450/451. Fins i tot hi havia més 440R que 447.canalcole ha escrit:Perquè el dilluns quasi tot eren 450/451.
a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
Seria en servei Vilanova-St.Celoni, perquè jo parlo dels SAC-SVC, que són els unics que veig per Segur.Guigui ha escrit:Doncs dilluns vaig anar a Sitges i tornar-ne, i no recordo creuar-me amb cap 450/451. Fins i tot hi havia més 440R que 447.canalcole ha escrit:Perquè el dilluns quasi tot eren 450/451.
-
- N5
- Entrades: 106
jo ha ahir ha reus vaig veure una locomotora 253 i ha castelldefels una composisio 450+451 que posava st vicents de calders
wertymetrotren via 2 sector A efectuara la sortida en breus moments
450+451=9 vagons?wertymetrotren ha escrit:...a castelldefels una composisió 450+451 que posava st vicents de calders
Dubto moltíssim que anessin a la C4, hi han anat alguna vegada??canalcole ha escrit:Deurien anar als tallers de SAC, o a fer algun servei puntual a la C4, o apartades a SVC...

Salutacions,
Oriol
Oriol