Pàgina 5 de 5

Re: Sortides B-23 i A-2

Publicat: Divendres 01/10/2021 18:22
Autor: Javi M
albert28 ha escrit: Divendres 01/10/2021 18:13
Javi M ha escrit: Divendres 01/10/2021 15:02 És a dir, que teòricament, Sant Feliu no podrà fer servir les seves sortides de la B-23 ni de l'A-2. En el primer cas per trobar-se escasos metres dins del terme municipal de Sant Joan, i en el segon, per haver de travessar per la BV-2001. Així doncs, tant si es ve de la B-23 com de l'A-2, caldrà circular gairebé 4 km més fins a la sortida de Molins, i després desfer el trajecte fins a Sant Feliu.
No, si vas cap St Feliu no hi ha limitació. Seria cap a St Boi el que comentes.
Per a ser exactes, la sortida de la B-23 de Sant Feliu no es veuria afectada, ja que se situa íntegrament al terme de Sant Feliu. En canvi sí que quedaria restringida l'entrada a l'autovia, ja que l'accés es trova uns metres dins del terme de Sant Joan.

Molt lògic tot plegat! :plas :plas

Re: Sortides B-23 i A-2

Publicat: Divendres 01/10/2021 18:28
Autor: albert28
Javi M ha escrit: Divendres 01/10/2021 18:22
albert28 ha escrit: Divendres 01/10/2021 18:13
Javi M ha escrit: Divendres 01/10/2021 15:02 És a dir, que teòricament, Sant Feliu no podrà fer servir les seves sortides de la B-23 ni de l'A-2. En el primer cas per trobar-se escasos metres dins del terme municipal de Sant Joan, i en el segon, per haver de travessar per la BV-2001. Així doncs, tant si es ve de la B-23 com de l'A-2, caldrà circular gairebé 4 km més fins a la sortida de Molins, i després desfer el trajecte fins a Sant Feliu.
No, si vas cap St Feliu no hi ha limitació. Seria cap a St Boi el que comentes.
Per a ser exactes, la sortida de la B-23 de Sant Feliu no es veuria afectada, ja que se situa íntegrament al terme de Sant Feliu. En canvi sí que quedaria restringida l'entrada a l'autovia, ja que l'accés es trova uns metres dins del terme de Sant Joan.

Molt lògic tot plegat! :plas :plas
Cert, em deixava aquest sense sentit. I a sobre en una zona on NO hi ha vivendes ni res, camps i alguna nau industrial. Ni m'havia adonat.

TSJC l'anul·la, veurem què passa

Publicat: Dilluns 21/03/2022 21:09
Autor: Fran-Ikarus
Eloi Badia ha assegurat que demà continuaran multant els cotxes no autoritzats que circulin en horari ZBE. Pel que sembla, la sentència (que no és ferma i òbviament serà recorreguda per l'AMB) només s'aplicarà si algun dels demandants (diversos col·lectius) ho sol·licita, ja que no es va demanar l'anul·lació immediata:

https://www.europapress.es/catalunya/no ... 54004.html
El TSJC anula la ordenanza de la Zona de Bajas Emisiones del Ayuntamiento de Barcelona

I l'Ajuntament deixa fer...

Publicat: Divendres 15/04/2022 12:49
Autor: Guigui
La multen dues vegades per circular per la ZBE quan el cotxe anava sobre una grua
Per arreglar aquests errors, encara que siguin clars, és el ciutadà que ha de fer l'esforç per demostrar-ho davant l'administració
https://www.ccma.cat/324/la-multen-dues ... a/3158386/

Re: Barcelona vol prohibir els vehicles més contaminants

Publicat: Dimarts 23/04/2024 9:47
Autor: genissimon
Diari de Girona, 22 d'abril de 2024 ha escrit: Girona aprova inicialment la zona de baixes emissions: restriccions viàries al centre de dilluns a divendres laborables
Els vehicles domiciliats a la ciutat podran circular per la zona de baixes emissions encara que no tinguin l'etiqueta ambiental
[...]

Re: Barcelona vol prohibir els vehicles més contaminants

Publicat: Divendres 06/12/2024 9:06
Autor: Fran-Ikarus
Curiosament, de la mesura més radical i definitiva de totes (la prohibició total de circulació dels vehicles sense adhesiu ambiental per la ZBE, les 24 hores del dia els 365/366 dies de l'any, a partir de l'1 de gener del 2025) no se n'ha tornat a parlar.

Penseu que està simplement "ajornada"?

Re: Barcelona vol prohibir els vehicles més contaminants

Publicat: Dilluns 03/03/2025 2:04
Autor: wefer
Ja és definitiu: Barcelona prohibirà la circulació dels cotxes amb etiqueta B a la ZBE a partir d'aquest dia : 1 de gener de 2026
Els vehicles amb el distintiu groc hauran de buscar una alternativa per accedir a la capital catalana amb el seu vehicle privat

Les Zones de Baixes Emissions (ZBE) ja són una realitat a Barcelona i a tota ciutat amb més de 50.000 habitants. Aquests espais en els quals es limita l'accés dels vehicles de combustió per reduir la contaminació de l'aire està estipulada per llei.

La Direcció General de Trànsit (DGT) contempla diferents distintius o etiquetes en funció del tipus de vehicle, el tipus de motor o combustible que emprin i l'emissió de gasos contaminants que es derivin del seu funcionament.
https://metropoliabierta.elespanol.com/ ... 258_0.html

Re: Barcelona vol prohibir els vehicles més contaminants

Publicat: Dimarts 04/03/2025 0:03
Autor: 122-042-132
Difícilment és podrà aplicar

Cal canviar el 60% del parc mòbil, i és impossible en un any, i ja portem un retard de 2 anys.

https://elmon.cat/moneconomia/empreses/ ... bil-92853/

Re: Barcelona vol prohibir els vehicles més contaminants

Publicat: Dimecres 05/03/2025 10:43
Autor: gracienc
122-042-132 ha escrit: Dimarts 04/03/2025 0:03 Difícilment és podrà aplicar

Cal canviar el 60% del parc mòbil, i és impossible en un any, i ja portem un retard de 2 anys.

https://elmon.cat/moneconomia/empreses/ ... bil-92853/
Segur que aviat anuncien moratories i excepcions que aigualeixen la normativa.
En tot cas, espero que s'acabi aplicant... Massa caqueta respirem a Barcelona...

Re: Barcelona vol prohibir els vehicles més contaminants

Publicat: Dimecres 05/03/2025 11:08
Autor: jgomezs
gracienc ha escrit: Dimecres 05/03/2025 10:43
122-042-132 ha escrit: Dimarts 04/03/2025 0:03 Difícilment és podrà aplicar

Cal canviar el 60% del parc mòbil, i és impossible en un any, i ja portem un retard de 2 anys.

https://elmon.cat/moneconomia/empreses/ ... bil-92853/
Segur que aviat anuncien moratories i excepcions que aigualeixen la normativa.
En tot cas, espero que s'acabi aplicant... Massa caqueta respirem a Barcelona...
Faran moratòries, però la solució no pot ser canviar tot el parc de vehicles. Els problemes amb els cotxes a Barcelona no són només un tema de contaminació, sinó també d'accidentalitat, soroll, i sobretot, d'espai. La majoria de barcelonins que conec o no tenen cotxe, o el fan servir bàsicament per caps de setmana. Amb el transport públic que hi ha dins la ciutat, només que funcionessin millor els Rodalies, ja no hi hauria excusa.