Tanta ha estat la desinformació, que jo, usuari habitual de les línies afectades i afeccionat al transport públic, pensava fins avui que el canvi entrava en vigència Dilluns vinent.
Vergonyós, tot plegat.
Dubto que sigui un midi híbrid sino és el Vectia Tempus, pero crec que és un IvecoBus Heuliez GX-137.Javi M ha escrit:Fa una setmana ençà que a la JT ja circula com a mínim un dels dos nous busos, híbrid i petitó. Els de la SF1 deuen estar ja al caure.
Aprofito el missatge per comentar que el 9N circulava a la SF1 un Man ex-JM, pintat tot de blanc. No entenc per què s'han molestat a pintar-lo, si deu ser ja per a jubilar.

D'SF, crec que en tinc fotografiat un cinqué (SF5) a la cotxera, un altre magnus.Javi M ha escrit:Aprofitant que veig que controles bé el tema, a veure si em podries confirmar si és aquesta la flota actual de Soler i Sauret per a busos urbans metropolitans:
Esplugues:
EP1: 2 Man Castrosua Magnus antics 9,5m, 1 Man Castrosua City Versus nou 10m.
EP2: 2 Man Castrosua 8,5m? (sé que són més curts, però no sé si aquesta és la mida).
Sant Just:
JM: 3 Man Castrosua City Versus nous 12m, 1 Man Lion's City Híbrid nou 12m.
JT: 1 Iveco Heuliez nou 7,5m?, 1 microbús Mercedes antic 6m?.
Sant Feliu:
SF1 i SF2: 4 Man Castrosua Magnus antics 9,5m.
I segons tinc entès, aviat aniran fora el Mercedes de Sant Just i dos Man de Sant Feliu. Sabries quins models i mides seran aquests nous tres cotxes? Segons vas comentar a un altre missatge, és possible que es tracti d'un altre Iveco Heuliez el de la JT, i d'un Magnus E 10m i un Tempus Híbrid 10m per a la SF1. Saps si és això definitiu?
Gràcies!

Que jo sàpiga, a Esplugues tots són iguals, són MAN Castrosua Magnus de 9.4m. Diria que els antics Magnus de la JM són més llargs, de 10,5m.Javi M ha escrit:Aprofitant que veig que controles bé el tema, a veure si em podries confirmar si és aquesta la flota actual de Soler i Sauret per a busos urbans metropolitans:
Esplugues:
EP1: 2 Man Castrosua Magnus antics 9,5m, 1 Man Castrosua City Versus nou 10m.
EP2: 2 Man Castrosua 8,5m? (sé que són més curts, però no sé si aquesta és la mida).
Sant Just:
JM: 3 Man Castrosua City Versus nous 12m, 1 Man Lion's City Híbrid nou 12m.
JT: 1 Iveco Heuliez nou 7,5m?, 1 microbús Mercedes antic 6m?.
Sant Feliu:
SF1 i SF2: 4 Man Castrosua Magnus antics 9,5m.
I segons tinc entès, aviat aniran fora el Mercedes de Sant Just i dos Man de Sant Feliu. Sabries quins models i mides seran aquests nous tres cotxes? Segons vas comentar a un altre missatge, és possible que es tracti d'un altre Iveco Heuliez el de la JT, i d'un Magnus E 10m i un Tempus Híbrid 10m per a la SF1. Saps si és això definitiu?
Gràcies!
Només hi ha 4, núm. SF4-SF5-SF6-SF8. El SF1 encara era actiu, pero té els dies contats, si no hi és ja.raulitinbcn ha escrit: D'SF, crec que en tinc fotografiat un cinqué (SF5) a la cotxera, un altre magnus.
A Sant Feliu, les dues línies es fan només amb quatre cotxes. Si no m'equivoco, les calques són SF5, SF6, SF7 i SF8, el que no vol dir que hi hagi buit cotxes (suposo que d'aquí ve la teva confusió). Això és així perquè la numeració SF1, SF2 SF3 i SF4 correspon als quatre cotxes antics, ja retirats.raulitinbcn ha escrit: D'SF, crec que en tinc fotografiat un cinqué (SF5) a la cotxera, un altre magnus.
Les fotos són del 28 de setembre de l'any passat (2013)
Ahir a la tarda en vaig veure un d'aquests al garatge de manteniment d'aparells frigorífics Frigicoll (davant de Torreblanca). Recordo que anava numerat amb SF8 si no m'equivoco.Javi M ha escrit:Aquest migdia he vist circulant en proves per Sant Feliu un dels busos que ha d'anar als serveis urbans d'aquesta ciutat. No hi entenc gaire i l'he vist de lluny, però em penso que es tracta d'un Heuliez. Ja porta la decoració exterior que duen els busos de Sant Feliu.