Per cert, 4 interventors

Hora i data actual: Dijous 01/05/2025 6:11
Entrada Autor: BB9200 » Dilluns 22/06/2009 18:45
Entrada Autor: Enric » Dilluns 22/06/2009 18:47
BB9200 ha escrit:Crec que des del centre de control de Barcelona (o de Madrid), on controlen totes les línies i trens, i estan en permanent comunicació amb ells.
Per cert, 4 interventors?
Entrada Autor: BB9200 » Dilluns 22/06/2009 18:49
Entrada Autor: Enric » Dilluns 22/06/2009 18:55
Si per descomptat mala gaita, podrian anar dins del tren i segurament trobarian molts anant sense pagar, crec que seria millor com antigament es feia i no com ara, fa uns mesos també 4 a l'andana de la via 4 de Sant Vicenç, habia un tren a punt de marxar i es van posar estrategicament i tots que van ser molts que no portaban bitllet els van fer o baixar o ja no van poger entrar al tren, amb aquell cas ells també van marxar dins de la unitát cap a Vilanova.BB9200 ha escrit:La mala gaita que té la gent últimament, i en especial també els interventors de la C3 (el comentari de més a dalt, per exemple).
Per cert, no t'asseguro la resposta, però crec que és la que t'he dit.
Entrada Autor: BB9200 » Dilluns 22/06/2009 19:03
Entrada Autor: evarujo » Dilluns 22/06/2009 21:04
Jo vaig preguntar-li a un revisor (com a aficionat al ferrocarril) divendres passat que si només es centraven a la zona "Metropolitana" (fer una circumferencia des de BCN fins a sabadell) i em va dir que si, que era on la gent més es colava...Enric ha escrit:Avui i anat a Molins desde El Vendrell anar i tornar, be com de costum durant el trajecte dins del tren cap interventor, ara quan anaba a l'estació de Molins per tornar cap a casa a dins habian 4 controlan a tot deu perque no es colesin sense validar el bitllet, un control i trobat una mica desmesurat ja que miraban a tots de una manera que no m'ha agradat, ara els i fet un comentari amb catalá (sembla que al principi cap a entes el que els deia) que aquí a El Vendrell podrian vindra a controlar una mica ja que bastants pasan de pagar, la resposta ha sigut en castellá, "cuando nos llamen iremos" i jo pregunto qui els a de trucar?, si sabeu que han volgut dir u expliqueu.
Entrada Autor: cristian26 » Dimecres 24/06/2009 17:38
Un home baixet i gras. Un tapón.josep_serre ha escrit:Alguna cosa em diu que m'imagino quin interventor era.
Entrada Autor: Enric » Dimecres 24/06/2009 19:38
No dic que aquet revisor vaixi equivocat on mes va el "personal pel morro",evarujo ha escrit:Jo vaig preguntar-li a un revisor (com a aficionat al ferrocarril) divendres passat que si només es centraven a la zona "Metropolitana" (fer una circumferencia des de BCN fins a sabadell) i em va dir que si, que era on la gent més es colava...Enric ha escrit:Avui i anat a Molins desde El Vendrell anar i tornar, be com de costum durant el trajecte dins del tren cap interventor, ara quan anaba a l'estació de Molins per tornar cap a casa a dins habian 4 controlan a tot deu perque no es colesin sense validar el bitllet, un control i trobat una mica desmesurat ja que miraban a tots de una manera que no m'ha agradat, ara els i fet un comentari amb catalá (sembla que al principi cap a entes el que els deia) que aquí a El Vendrell podrian vindra a controlar una mica ja que bastants pasan de pagar, la resposta ha sigut en castellá, "cuando nos llamen iremos" i jo pregunto qui els a de trucar?, si sabeu que han volgut dir u expliqueu.
Entrada Autor: oscar440 » Dijous 25/06/2009 20:15
El mateix dia que tu, jo vaig veure un interventor i un de seguretat a Torre Baró, a l´andana en direcció a Sant Andreu Arenal, cap a les 12 del matí. No sé si estaven per pujar al tren, o per demanar el bitllet a la gent que baixava del tren.evarujo ha escrit:acabo d'arribar de Montcada Bifurcació i allà hi eren els mossos, un interventor, un segurata i el gos i una noia que anava sense bitllet i no portava la documentació a sobre... A la via direcció Manresa hi havia 3 interventors i 2 seguratas per pujar al tren.
SAlut!
Entrada Autor: evarujo » Dijous 25/06/2009 22:26
Home, jo vaig molt també per aquella zona de la C4 i veig el que comentes, que alló és un coladero, sobre tot a Vilafranca que allà pujen massivament cap a Comarruga. S'ha de tenir en compte una cosa, que vaja, suposo que deu ser així: aquesta zona "els hi queda una mica lluny" de Barcelona als interventors i amb un tren per hora poc poden fer, mentres que a la zona metropolitana poden fer més "redades" i més "caixa"...Enric ha escrit:No dic que aquet revisor vaixi equivocat on mes va el "personal pel morro",evarujo ha escrit:Jo vaig preguntar-li a un revisor (com a aficionat al ferrocarril) divendres passat que si només es centraven a la zona "Metropolitana" (fer una circumferencia des de BCN fins a sabadell) i em va dir que si, que era on la gent més es colava...Enric ha escrit:Avui i anat a Molins desde El Vendrell anar i tornar, be com de costum durant el trajecte dins del tren cap interventor, ara quan anaba a l'estació de Molins per tornar cap a casa a dins habian 4 controlan a tot deu perque no es colesin sense validar el bitllet, un control i trobat una mica desmesurat ja que miraban a tots de una manera que no m'ha agradat, ara els i fet un comentari amb catalá (sembla que al principi cap a entes el que els deia) que aquí a El Vendrell podrian vindra a controlar una mica ja que bastants pasan de pagar, la resposta ha sigut en castellá, "cuando nos llamen iremos" i jo pregunto qui els a de trucar?, si sabeu que han volgut dir u expliqueu.
pero els extrems per lo menys de la C-4 sud que es la que conec mes per viure a El Vendrell la gent es pasa de coladero, aquí molts tant del pais com d'altres llocs es pensen que viatjar amb tren surt gratis sempre que et vingin las ganas, ara també dic que moltssssssss pasen a comprar el bitllet.
Aquí a Montcada tinc sentit de que algo així fan a la C2, quan ve el tren farcit d'estudiants (majoritàriament) els revisors estan a la sortida del tren amb guardes de seguretat a demanar billets, així com al final de l'andana vora el pas a nivell on es fiquen per a que no passi la gent ni cap a un costat ni cap a l'altre...oscar440 ha escrit:evarujo wrote:
acabo d'arribar de Montcada Bifurcació i allà hi eren els mossos, un interventor, un segurata i el gos i una noia que anava sense bitllet i no portava la documentació a sobre... A la via direcció Manresa hi havia 3 interventors i 2 seguratas per pujar al tren.
SAlut!
El mateix dia que tu, jo vaig veure un interventor i un de seguretat a Torre Baró, a l´andana en direcció a Sant Andreu Arenal, cap a les 12 del matí. No sé si estaven per pujar al tren, o per demanar el bitllet a la gent que baixava del tren.
Salutacions.
Entrada Autor: Pere » Dijous 25/06/2009 22:34
Segons com ordenin a la gerència alguns cops he arribat a veure interventors de rodalies controlant els bitllets a les andanes de Sant Vicenç de Calders la llunyania no és cap problema, es mouen (o s'haurien de moure si els hi ordenen) per tota la xarxa de rodalies.evarujo ha escrit:Home, jo vaig molt també per aquella zona de la C4 i veig el que comentes, que alló és un coladero, sobre tot a Vilafranca que allà pujen massivament cap a Comarruga. S'ha de tenir en compte una cosa, que vaja, suposo que deu ser així: aquesta zona "els hi queda una mica lluny" de Barcelona als interventors i amb un tren per hora poc poden fer, mentres que a la zona metropolitana poden fer més "redades" i més "caixa"...
Entrada Autor: evarujo » Dijous 25/06/2009 22:39
Home ja, però St Vicenç de Calders és final de dues línies i és on la majoria de la gent del Penedès para per anar a la platja. Jo em referia a estacions com els Monjos o l'Arboç que allà no s'hi plantaran a demanar billet a 3 o 4 que baixin del tren.Pere ha escrit:Segons com ordenin a la gerència alguns cops he arribat a veure interventors de rodalies controlant els bitllets a les andanes de Sant Vicenç de Calders la llunyania no és cap problema, es mouen (o s'haurien de moure si els hi ordenen) per tota la xarxa de rodalies.evarujo ha escrit:Home, jo vaig molt també per aquella zona de la C4 i veig el que comentes, que alló és un coladero, sobre tot a Vilafranca que allà pujen massivament cap a Comarruga. S'ha de tenir en compte una cosa, que vaja, suposo que deu ser així: aquesta zona "els hi queda una mica lluny" de Barcelona als interventors i amb un tren per hora poc poden fer, mentres que a la zona metropolitana poden fer més "redades" i més "caixa"...
Entrada Autor: oscar440 » Divendres 10/07/2009 12:18
Entrada Autor: UT440_132M » Dimarts 21/07/2009 15:57
Entrada Autor: Guigui » Dimarts 21/07/2009 16:25
Potser em direu que tiraré de tòpics fàcils, però amb aquests noms, no m'estranya. Canta massa el rerefons social.Les detingues són Faith O, de 24 anys, Glory I, de 20 anys i Charita AE, totes tres sense domicili conegut.
Entrada Autor: Guigui » Divendres 02/10/2009 14:49
Torna a “Ferrocarril àrea Barcelona”