Los vuelos a Latinoamérica y Caribe registran un aumento de pasajeros del 24% en marzo
MAX JIMÉNEZ BOTÍAS / BARCELONA - MARTES, 12 DE ABRIL DEL 2016 - 11:12 CEST
http://www.elperiodico.com/es/noticias/ ... as-5046949
Hora i data actual: 17 juny 2026, 00:54
Entrada Autor: jaezcurra » 12 abr. 2016, 11:56
Entrada Autor: jaezcurra » 12 maig 2016, 18:36
Entrada Autor: Oriolix » 12 maig 2016, 21:15
Entrada Autor: jaezcurra » 14 juny 2016, 08:18
Entrada Autor: jaezcurra » 09 ago. 2016, 13:57
Entrada Autor: jaezcurra » 09 ago. 2016, 16:27
Entrada Autor: jaezcurra » 12 ago. 2016, 13:55
Entrada Autor: jaezcurra » 13 ago. 2016, 11:14
Entrada Autor: jaezcurra » 19 ago. 2016, 10:06
Entrada Autor: jaezcurra » 29 ago. 2016, 08:56
Entrada Autor: Don Ramón » 29 ago. 2016, 13:36
Esto lo dice todo. Nos llenamos aquí mucho el hocico, cuando todo lo que llena el aeropuerto es el turismo cutre.jaezcurra ha escrit:Catalunya, primera destinació dels vols ‘low cost’ a Espanya
El 66% dels passatgers procedents de l’estranger fins al juliol van triar una companyia de baix cost
ELENA FREIXA Barcelona ACTUALITZADA EL 19/08/2016 00:00
http://www.ara.cat/economia/Catalunya-p ... 36530.html
Entrada Autor: Guigui » 29 ago. 2016, 13:53
Entrada Autor: Don Ramón » 29 ago. 2016, 14:08
Ya, y en otros aeropuertos de otros países esto no es así porque les gusta tirar su dinero a la gente pagando más? Venga va. Estas rutas existen para nada más que hinchar Barcelona de turistas.Guigui ha escrit:En el cas de Barcelona, moltes rutes no tenen alternatives a Vueling. Es podrà argumentar que és una estratègia d'IAG, tot el que vulgueu. Però el fet és que Vueling és gairebé inevitable. I després, si et mires certes destinacions, és obvi quina és l'opció si, per exemple, l'alternativa per a fer una ruta Barcelona-Estocolm són prop de 400 euros amb SAS o menys de 200 amb Vueling. Fins i tot els suecs "piquen".
Entrada Autor: Guigui » 29 ago. 2016, 14:11
Entrada Autor: Don Ramón » 29 ago. 2016, 14:14
Y que quieres decir con eso? Nada de eso está en contradicción con lo que he dicho. El aeropuerto de El Prat tiene tránsito porque vienen los turistas, y ya está. En Cancún también tienen un aeropuerto internacional.Guigui ha escrit:Molts aeroports estan en la situació del de Barcelona en termes relatius. Passa que, en nombres absoluts, es nota que el Prat és dels aeroports amb més trànsit d'Europa.
Entrada Autor: oriolp13 » 29 ago. 2016, 14:17
Això és totalment fals.Don Ramón ha escrit:Esto lo dice todo. Nos llenamos aquí mucho el hocico, cuando todo lo que llena el aeropuerto es el turismo cutre.jaezcurra ha escrit:Catalunya, primera destinació dels vols ‘low cost’ a Espanya
El 66% dels passatgers procedents de l’estranger fins al juliol van triar una companyia de baix cost
Entrada Autor: Don Ramón » 29 ago. 2016, 14:39
No has entendido lo que dije, y no pienso molestarme en explicarlo otra vez.oriolp13 ha escrit:Això és totalment fals.Don Ramón ha escrit:Esto lo dice todo. Nos llenamos aquí mucho el hocico, cuando todo lo que llena el aeropuerto es el turismo cutre.jaezcurra ha escrit:Catalunya, primera destinació dels vols ‘low cost’ a Espanya
COm diuen, a més d'un destí, no hi ha alternativa a Vueling per anar-hi, i als que hi ha, et costa mínim el doble.
Jo sóc jove, però no faig un turisme de borratxera, i tinc poder adquisitiu suficient per a poder viatjar amb una companyia "no low-cost".
Però per què gastar 400€ en un vol, quan tinc una altra companyia que no sol anar tant malament (he de dir que jo mai he tingut, de moment, cap problema amb Vueling), i que et costarà probablement menys de la meitat que l'altra companyia? Diners que, probablement, després si gastaras a destinació (doncs més d'un si ha de gastar més en l'avió, després a l'hora de fer turisme mirarà molt més en què gasta per a que no se li dispari el pressupost).
Entrada Autor: oriolp13 » 29 ago. 2016, 17:55
Doncs aprén a explicar-te millor, perquè clarament sembla que estiguis dient que el Low Cost omple l'aeriport de turisme cutre, de borratxera i turistes que gasten poc.Don Ramón ha escrit:No has entendido lo que dije, y no pienso molestarme en explicarlo otra vez.oriolp13 ha escrit: Això és totalment fals.
COm diuen, a més d'un destí, no hi ha alternativa a Vueling per anar-hi, i als que hi ha, et costa mínim el doble.
Jo sóc jove, però no faig un turisme de borratxera, i tinc poder adquisitiu suficient per a poder viatjar amb una companyia "no low-cost".
Però per què gastar 400€ en un vol, quan tinc una altra companyia que no sol anar tant malament (he de dir que jo mai he tingut, de moment, cap problema amb Vueling), i que et costarà probablement menys de la meitat que l'altra companyia? Diners que, probablement, després si gastaras a destinació (doncs més d'un si ha de gastar més en l'avió, després a l'hora de fer turisme mirarà molt més en què gasta per a que no se li dispari el pressupost).

Entrada Autor: bigcoaster » 29 ago. 2016, 20:36
Quanta raó tens Oriolp13, és el que ha dit, si no se sap explicar és el seu problema, bé quan li ve de gust fot unes parrafades que et surt vista cansada i tot.oriolp13 ha escrit:Doncs aprén a explicar-te millor, perquè clarament sembla que estiguis dient que el Low Cost omple l'aeriport de turisme cutre, de borratxera i turistes que gasten poc.Don Ramón ha escrit:No has entendido lo que dije, y no pienso molestarme en explicarlo otra vez.oriolp13 ha escrit: Això és totalment fals.
Tampoc cal que et molestis en explicar res, que per això és un fòrum de debat!!!!
Baixa una mica els fums, si haver d'explicar millor una cosa perquè no ha quedat clara et molesta, malament vas, noi. No sé que fas perdent el temps aquí, no es el primer cop que ens consideres d'inútils.
Per part meva, la última aportació a qualsevol post que tu hagis fet.![]()
Torna a “Aeri, marítim i altres”
Same vibes https://t.co/IvIc4Bcpg2 pic.twitter.com/4b7JNNNvto
— transport.cat (@transportcat) January 22, 2026
Sr. alcalde, no estem arribant a l’última estació. No hi ha més estació construïda que el Palau de Comunicacions i Transports. La Sra. Bonet ens vol vendre un “balcó des dels peus de Collserola a la ciutat”. Fum, fum, fum, (i el Nadal ja s’ha acabat) pic.twitter.com/eVLmDDm4me
— Coordinadora Pro Museu Transport de Barcelona (@MuseuTransport) January 22, 2026