Aquest matí m'he trobat amb que una de les expenedores de Sants ja dona bitllets amb el nou disseny de Rodalies de Catalunya taronja en comptes del que hi havia fins ara, vermell. Adjunto fotos:

Salut!

Hora i data actual: Dimecres 30/04/2025 23:37
Entrada Autor: BCN2008 » Divendres 20/07/2012 15:58
Entrada Autor: Guigui » Divendres 20/07/2012 16:58
I el cercador, què tal?BCN2008 ha escrit:Desconec si hi ha ja algun fil dedicat a aquest mateix tema
Entrada Autor: BCN2008 » Divendres 20/07/2012 17:20
No sabia si incloure això al tema del traspàs de Rodalies a la Generalitat perquè ja fa bastant temps que aquest traspàs es va fer i el tema bitllets no s'havia tocat. De totes formes demano disculpes si la meva aportació, pel fet de trobar-se mal situada ha semblat malament, si la resposta ha de ser tan seca i contundent per part de la moderació potser m'ho pensi millor el proper cop abans de fer aportacions.Guigui ha escrit:I el cercador, què tal?BCN2008 ha escrit:Desconec si hi ha ja algun fil dedicat a aquest mateix tema
Entrada Autor: Guigui » Divendres 20/07/2012 19:36
Et demano formalment disculpes si no és el teu cas, però com a administradors, ens trobem massa sovint amb missatges publicats al lloc errat perquè l'autor té massa mandra de fer una cerca com cal. Repeteixo, si el teu dubte era de contingut, accepto perfectament la teva explicació i et demano excuses si t'has sentit violentat per la meva resposta seca. I, evidentment, t'animo a continuar fent aportacions al Fòrum.BCN2008 ha escrit:De totes formes demano disculpes si la meva aportació, pel fet de trobar-se mal situada ha semblat malament, si la resposta ha de ser tan seca i contundent per part de la moderació potser m'ho pensi millor el proper cop abans de fer aportacions.
Entrada Autor: oriolp13 » Divendres 20/07/2012 19:37
Entrada Autor: BCN2008 » Divendres 20/07/2012 20:21
Per suposat accepto les disculpes i ja tanco l'Off-Topic.Guigui ha escrit:Et demano formalment disculpes si no és el teu cas, però com a administradors, ens trobem massa sovint amb missatges publicats al lloc errat perquè l'autor té massa mandra de fer una cerca com cal. Repeteixo, si el teu dubte era de contingut, accepto perfectament la teva explicació i et demano excuses si t'has sentit violentat per la meva resposta seca. I, evidentment, t'animo a continuar fent aportacions al Fòrum.BCN2008 ha escrit:De totes formes demano disculpes si la meva aportació, pel fet de trobar-se mal situada ha semblat malament, si la resposta ha de ser tan seca i contundent per part de la moderació potser m'ho pensi millor el proper cop abans de fer aportacions.
Sí, jo ha estat algo que he trobat de massa, això de "Operat per renfe", crec que si canvien d'operador (quan ho puguin fer, clar) s'hauran de gastar molts rotllos de bitllets i si fan com fins ara, que fins al cap de gairebé dos anys no han començat a sortir els nous, la nova operadora que entri veurà com en un o dos anys als seus bitllets surt publicitat de la operadora contraria i per tant "rival".oriolp13 ha escrit:Jo no hauria posat "Operat per renfe", tot i que suposo que ho han posat per contracte o quelcom per l'estil. Més que res perquè, si en un futur hi ha un canvi d'operador, tots aquests rotlles hauran d'anar a les escombraries i fer-ne de nous.
Entrada Autor: gatvell » Divendres 20/07/2012 20:41
Entrada Autor: Guigui » Divendres 20/07/2012 23:51
Entrada Autor: Toni » Dissabte 21/07/2012 1:28
Home, si la màquina expenedora és de RENFE i el billet és de RENFE i el tren és de RENFE i la recaptació la gestiona RENFE, potser que posi això de "operat per RENFE", no penseu?.oriolp13 ha escrit:Jo no hauria posat "Operat per renfe", tot i que suposo que ho han posat per contracte o quelcom per l'estil. Més que res perquè, si en un futur hi ha un canvi d'operador, tots aquests rotlles hauran d'anar a les escombraries i fer-ne de nous.
Entrada Autor: victorcasta » Dissabte 21/07/2012 10:17
Entrada Autor: victorcasta » Dissabte 21/07/2012 10:25
Entrada Autor: metring » Dissabte 21/07/2012 14:38
Algú té accés a la "Zona e-periódico" aquesta, per poder llegir la notícia sencera?victorcasta ha escrit:Amb la publicació del Reial Decret Llei 22/2012, d'avui, segons el seu article quart, es dóna llibertat, a partir de demà, a la Generalitat per poder triar operador per a prestar els serveis de rodalia i regionals.
Entrada Autor: PoLeTe124 » Dissabte 21/07/2012 17:09
Entrada Autor: Guigui » Dissabte 21/07/2012 17:16
O sigui, que d'allò que s'havia dit que els trens se subrogaven a l'operadora concessionària de torn, res de res?Que ninguna empresa puede poner 256 trenes de golpe sobre las vías.
Entrada Autor: victorcasta » Dissabte 21/07/2012 18:05
Entrada Autor: gatvell » Dissabte 21/07/2012 19:33
Entrada Autor: gatvell » Dissabte 21/07/2012 21:35
Torna a “Ferrocarril àrea Barcelona”