L'empresa Sagalés, responsable del servei, s'ha disculpat i assegura investigarà els fets i adoptarà les "mesures corresponents".
https://beteve.cat/societat/enxampen-co ... bol-mobil/
Hora i data actual: 23 juny 2026, 14:01
Entrada Autor: oscar440 » 16 maig 2024, 03:15

Entrada Autor: genissimon » 28 maig 2024, 11:38
👍20Regió-7, 28 de maig de 2024 ha escrit: Un conductor ebri s'estavella a Manresa, el denuncien i el tornen a enxampar begut una hora més tard
La Policia Local l'atura dos cops en una hora i dona positiu en test d'alcoholèmia les dues vegades
Un conductor ha estat enxampant conduint sota els efectes de l'alcohol dues vegades en una hora a Manresa. Concretament, un veí de Sant Joan de Vilatorrada de 37 anys ha comès una infracció de circulació que l'ha dut a accidentar-se contra un vehicle estacionat al carrer de Torroella.
La Policia Local, en arribar al lloc dels fets, segons han explicat fonts del cos, li ha practicat les proves d'alcoholèmia i estupefaents reglamentàries, amb resultat positiu. El conductor ha donat 0,68 mg/l en aire espirat, motiu pel qual se li han obert diligències penals per un delicte contra la seguretat de trànsit.
Una hora després de ser denunciat per primera vegada, la Policia Local ha tornat a aturar el conductor. Li han tornat a fer les proves i han comprovat que encara continuava ebri, amb resultat de 0,64 mg/l en aire espirat al test. Aquesta nova infracció ha comportat que la policia tramités una nova denúncia contra el conductor, en aquest cas, administrativa.
Entrada Autor: oscar440 » 21 juny 2024, 03:53
Entrada Autor: oscar440 » 03 jul. 2024, 03:40
Entrada Autor: wefer » 03 jul. 2024, 17:30
Entrada Autor: oscar440 » 30 jul. 2024, 02:17

Entrada Autor: França451 » 30 jul. 2024, 14:58
Entrada Autor: albert28 » 30 jul. 2024, 16:57
En general, la percepción mía es esa, se ha producido una uberizacion del sector de transporte por carretera en empresas de autobús/autocar.França451 ha escrit: ↑30 jul. 2024, 14:58 Vamos a tener que pensar en razones lógicas, a saber: si hay reducción de plantilla de conductores en las diferentes compañías y a los que quedan se los explota con jornadas interminables y pocas horas de descanso, en vista de lo que pasa si se duermen conduciendo, muchos optan por tomar sustancias fuertes que les hagan aguantar las largas jornadas conduciendo sin ningún tipo de respeto ni del descanso ni de los convenios.
Van por ahí los tiros? A ver, conductores de buses, salgan a la palestra- y hablen.
Entrada Autor: oscar440 » 10 set. 2024, 01:48
Entrada Autor: oscar440 » 22 set. 2024, 02:17
Entrada Autor: oscar440 » 30 set. 2024, 05:09
Entrada Autor: oscar440 » 14 oct. 2024, 02:15
Entrada Autor: Guigui » 28 nov. 2024, 15:09

Entrada Autor: genissimon » 24 gen. 2025, 09:04
👍20Diari de girona, 23 de gener de 2025 ha escrit: Denuncien un home que circulava amb patinet elèctric per l'AP-7 a Girona
Els Mossos d'Esquara reorden que està totalment prohibit circular amb aquest tipus de vehicle per vies interurbanes
ACN
23 GEN 2025 17:46 Actualitzada 23 GEN 2025 18:26
Els Mossos d'Esquadra han denunciat un jove de 23 anys que circulava amb un patinet elèctric per l'autopista AP-7 i sense casc, a l'alçada de Sant Gregori. Els Mossos l'han detectat al migdia i l'han custodiat fins que han aconseguit fer-lo sortir de l'autopista.
Un cop a fora han obligat a tornar a una zona urbana, ja que no està permès que aquests vehicles circulin per vies interurbanes, com autopistes, autovies o algunes carreteres. Un cop han pogut assegurar que no hi havia perill pel propietari del patinet l'han sancionat administrativament amb una multa de 200 euros, que es redueix a la meitat si l'infractor paga abans del termini fixat.

Entrada Autor: UT440_132M » 25 gen. 2025, 01:10

Entrada Autor: genissimon » 04 abr. 2025, 09:19
👍20Diari de Girona, 3 d'abril de 2025 ha escrit: Els Mossos detenen a Ullà un conductor francès que circulava molt begut i sense haver tingut mai el permís
Una ciutadana va avisar la policia quan va veure que l'arrestat anava fent ziga-zagues per la C-31
ACN
Ullà03 D’ABR. 2025 21:54
Els Mossos d'Esquadra han detingut a Ullà (Baix Empordà) un home de 51 anys per circular molt begut i sense haver obtingut mai el permís. Els fets van passar el dimecres 2 d'abril pels volts de les deu de la nit. Una ciutadana va ser qui va alertar la Policia Local de Torroella de Montgrí al veure que un vehicle anava fent ziga-zagues per la C-31. A l'alçada d'Ullà aconsegueixen aturar el conductor i una patrulla de l'Àrea Regional de Trànsit de Girona va ser qui li va fer la prova d'alcoholèmia, davant dels signes evidents que presentava el conductor. El resultat va ser 1.14 mg/l d'aire espirat, un resultat gairebé cinc vegades al permès. En les comprovacions posteriors, els Mossos van descobrir que l'home no tenia permís de conduir.
Es tracta d'un ciutadà francès que, de fet, mai ha tingut la llicència. Davant d'aquesta situació, els Mossos van immobilitzar el vehicle amb un parany i van detenir el sospitós. L'home, que no té antecedents, ha passat a disposició del jutjat de guàrdia de la Bisbal d'Empordà per un delicte de conducció sota els efectes de l'alcohol i per no tenir el permís.
Entrada Autor: oscar440 » 13 maig 2025, 05:46
Entrada Autor: oscar440 » 25 jul. 2025, 05:53

Entrada Autor: genissimon » 18 set. 2025, 10:06
👍20Diari de Girona, 17 de setembre de 2025 ha escrit: Detenen un home de 61 anys a Cornellà del Terri per l’atropellament mortal a Tordera
L’home està acusat d’homicidi imprudent i d’abandonar el lloc del sinistre a l’N-II
Tony Di Marino
Cornellà del Terri
17 SET 2025 16:45
Actualitzada 17 SET 2025 18:39
Els Mossos d’Esquadra han detingut aquest dimecres a Cornellà del Terri un home de 60 anys com a presumpte autor de l’atropellament mortal d’un jove de 23 anys i veí de Blanes que va tenir lloc dimarts a l’N-II a Tordera. Se l’acusa d’homicidi imprudent i d’abandonar el lloc del sinistre viari.
L’accident es va produir aquest dimarts al matí al quilòmetre 686 de la carretera, en sentit Maçanet. La víctima havia aturat el vehicle al voral per una avaria quan va ser envestida per un camió, que va fugir. La investigació es va poder resoldre gràcies a les restes del vehicle localitzades al lloc del xoc, a les declaracions de testimonis, a les imatges de càmeres de seguretat i a la col·laboració de policies locals de la zona. Finalment, els Mossos van identificar que es tractava d’un camió de transport de palla i el van trobar a Cornellà del Terri, on van detenir el conductor.

Entrada Autor: genissimon » 02 oct. 2025, 09:40
👍20Regió-7, 1 d'octubre de 025 ha escrit: El detingut per robar un cotxe i accidentar-se a la C-37, a Manresa, estava de permís penitenciari
L'home, de 41 anys, conduïa sota els efectes de les drogues i sense haver obtingut mai el permís de conduir
Laura Serrat
Manresa
01 D’OCT. 2025 19:31
Actualitzada 01 D’OCT. 2025 19:55
El detingut el passat 24 de setembre per robar un cotxe en un taller de Sant Joan de Vilatorrada i accidentar-se a la C-37 es trobava de permís penitenciari. Segons ha pogut confirmar aquest diari, l'home, de 41 anys, va aprofitar la sortida temporal per sostreure el cotxe i, en la fugida, va acabar tenint l’accident a l’altura de Manresa.
Els fets van tenir lloc el dia 24 de setembre, quan els Mossos van rebre un avís per un accident amb tres vehicles implicats a la C-37, a l'altura de Manresa. Quan la policia va arribar al lloc, diversos testimonis els van explicar que un home havia estat conduint de forma temerària per la carretera fins a fregar amb un vehicle i encastar-se contra una tanca. Posteriorment, segons els mateixos testimonis, va fugir corrents del lloc per una zona boscosa pròxima a la carretera.
Després d'una recerca per la zona, els Mossos el van localitzar amagat en un entorn boscós. Després de sotmetre'l a les proves reglamentàries, van comprovar que conduïa begut i que no havia obtingut mai el permís de conduir. També van comprovar que el cotxe que duia era un vehicle robat d'un taller mecànic de Sant Joan de Vilatorrada. Finalment, va quedar detingut.
Same vibes https://t.co/IvIc4Bcpg2 pic.twitter.com/4b7JNNNvto
— transport.cat (@transportcat) January 22, 2026
Sr. alcalde, no estem arribant a l’última estació. No hi ha més estació construïda que el Palau de Comunicacions i Transports. La Sra. Bonet ens vol vendre un “balcó des dels peus de Collserola a la ciutat”. Fum, fum, fum, (i el Nadal ja s’ha acabat) pic.twitter.com/eVLmDDm4me
— Coordinadora Pro Museu Transport de Barcelona (@MuseuTransport) January 22, 2026