
Tant demanar civies a crits i desprès tothom s'enfada,doncs que les retirin i posin tot de 447 i 440R, tots en pau

Hora i data actual: Dimecres 30/04/2025 23:30
Entrada Autor: Mako448 » Dimarts 18/11/2008 23:09
Entrada Autor: laura » Dimarts 18/11/2008 23:14
Entrada Autor: Vox » Dimarts 18/11/2008 23:26
Alguns matins el tren de les 7:52 es una 465 en simple. Absolutament plena. Que les posin a la C2 home!laura ha escrit:Quan els vaig veure per primera vegada vaig pensar: "ostres, quina sort tenir aquests trens a la C1", però a mesura que anava passant el temps la gran majoria de viatgers de la C1 hem cambiat d'opinio per diverses i sinceres raons.
No us serveixen aquestes opinions? Aprofiteu les 447 dobles pel matí, que quan fiquin els 464+463 seure's serà un luxe![]()
Salutacions
Entrada Autor: Vox » Dimarts 18/11/2008 23:40
Això mateix pregunto jo encara que m'ensumo que es un tema d'enveja que tampoc l'entenc, ja que si no hi haguès 447s a la C2 doncs encara, però no es el cas. El cas es que la C2 te altres problemes, i en quant als trens, el que hi desentona en tot cas son les 451 (les 440R son aprofitables però potser no per rodalies), però entre 447 o 46x no trovo altra diferencia que l'adaptació PMR (importantíssima però està clar que no es l'origen d'aquesta discusió). Les 447 son trens excel·lents, del millor d'Europa i això que ja tenen algunes 15 anys, d'altres però, només 6.Guigui ha escrit:Però, per què? Perquè són més nous? Perquè fan més bonic? Perquè són més fashion? Perquè una porta és de pis baix, mentre tota la resta és més alta que els altres trens? Per comoditat i capacitat en comparació amb els 447, no serà...canalcole ha escrit:Només dic una cosa: Volem que tornin els Civies a la C-2!!!
Entrada Autor: Mako448 » Dijous 20/11/2008 20:21
Entrada Autor: Guigui » Dijous 20/11/2008 23:11
Mentre les estacions, particularment les andanes, no siguin adaptades a PMR, ja podeu cridar ous a vendre.Mako448 ha escrit:[...] renfe poria prendre nota i posar uns pocs civies a totes les línies de rodalies,i així a totes les línies tinguem algun tren apte per PMR,que em sembla una vergonya que nomès dues línies tinguin trens aptes per discapacitats,ja sé que tampoc són cap meravella els civies per PMR,peró són els únics,que hi farem.
Però és que encara ningú no m'ha contestat la pregunta: Per què?canalcole ha escrit:A la C-2, C-3 i C-4 hi falten Civies!!
Entrada Autor: Busman » Dijous 20/11/2008 23:43
Entrada Autor: Guigui » Dijous 20/11/2008 23:55
Exacte. Però els missatges tant d'en Mako448 com d'en canalcole, reclamant Civies amb insistència per les línies que no en tenen, fan pensar que tenen quelcom especial que no sé veure, i per això demano que m'ho expliquin.Busman ha escrit:Sense adscriure'm a les tesis d' en mako i d' en canalcole, jo puc adduir el mateix raonament que tu, Guigui, per preguntar-te "i per què no?". Si no tenen res d' especial, no ho tenen ni en un sentit postitiu ni en un sentit negatiu.
Entrada Autor: metring » Divendres 21/11/2008 8:44
Entrada Autor: Lluísbcn » Divendres 21/11/2008 11:07
Entrada Autor: metring » Divendres 21/11/2008 11:11
Entrada Autor: Busman » Divendres 21/11/2008 12:34
O a Múrcia-Alacant i determinades línies de València, que funcionen amb comfortables, silencioses, inodores i suaus 592 .Lluísbcn ha escrit:Insisteixo en el què vaig dir un dia: des d'un punt de vista d'optimització de la gestió, el millor sol ser tenir el material el més unificat possible per a cada línia i cada servei. Si això significa que la R1 ha d'estar servida només per Cívies i la R4 per 447, o viceversa, que així sigui. Personalment no trobo que els Cívies tinguin un confort excessivament superior a les 447 (si no és que en alguns aspectes de fet són pitjors).
Una altra cosa és que com a aficionats estiguem legitimament farts de veure passar sempre els mateixos trens.
L'obligació de l'operadora, que per desgràcia sovint incompleix al nucli de Barcelona, és donar un bon servei, i aquest bon servei es pot donar tan amb 447 com amb Cívies.
Si per tenir només 447 prestant servei es considera que un té una línia de segona categoria, aleshores que vagi a Bilbao o a Málaga que la xarxa està servida només per 446 (sense lavabo), o Madrid, que té línies servides exclusivament per 446. I ja no diguem Santander o Donostia, on només tenen 440.
Entrada Autor: ferroviario_catalan » Divendres 21/11/2008 22:01
Entrada Autor: Mako448 » Divendres 21/11/2008 22:09
Entrada Autor: tren250 » Dissabte 22/11/2008 13:00
Entrada Autor: Mako448 » Dissabte 22/11/2008 13:17
tren250 ha escrit: En quant als civia, a falta de confirmació total, han sortit a la via els 712 i 713, amb el qual s'han acabat l'entrega de civies per part d'alstom. La 712 està a Montcada-Bif, i la 713 té sortida imminent d'alstom. El 711 ja circula, ahir va fer un servei Mataró-Molins de rei, per les 13:40.
Entrada Autor: oriolp13 » Dissabte 22/11/2008 14:51
Entrada Autor: victorcasta » Dissabte 22/11/2008 15:46
Queden bastants 463 per entregar......Mako448 ha escrit:tren250 ha escrit: En quant als civia, a falta de confirmació total, han sortit a la via els 712 i 713, amb el qual s'han acabat l'entrega de civies per part d'alstom. La 712 està a Montcada-Bif, i la 713 té sortida imminent d'alstom. El 711 ja circula, ahir va fer un servei Mataró-Molins de rei, per les 13:40.
I llavors desprès de la 454-213 qué? Ens portaràn nous civies desde CAF,almenys de fer-ho desde Alstom?
Doncs quina rapidesa l'entrega de civies per part d'Alstom.
Entrada Autor: ferroviario_catalan » Dissabte 22/11/2008 21:32
Torna a “Material rodant ferroviari”