Incidències a ferrocarrils fora de Catalunya

Serveis de RENFE fora de Catalunya i resta de companyies i països, així com temes ferroviaris sense ubicació geogràfica concreta.
Servicios de RENFE fuera de Cataluña y resto de compañías y paises, así como temas ferroviarios sin ubicación geográfica concreta.
Respon
Avatar de l’usuari
Renfe451
N9
N9
Entrades: 1932
Ubicació: Barcelona
Contacta:

Re: Incidències a ferrocarrils fora de Catalunya

Entrada Autor: Renfe451 » Dilluns 25/05/2015 23:02

bigcoaster ha escrit:És més, tots els aves transfronterers són AVEs sèrie 100 excepte el Barcelona-Paris que és serveix amb TGV Dasye, si no vaig errat.
Recentment han canviat el material que presta el servei TGV a París, i ja no són Dasye, ho fan amb els nous Euroduplex, o dit d'un altra manera, els TGV 2N2.



Avatar de l’usuari
bigcoaster
N8
N8
Entrades: 953

Entrada Autor: bigcoaster » Dilluns 25/05/2015 23:06

Renfe451 ha escrit:
bigcoaster ha escrit:És més, tots els aves transfronterers són AVEs sèrie 100 excepte el Barcelona-Paris que és serveix amb TGV Dasye, si no vaig errat.
Recentment han canviat el material que presta el servei TGV a París, i ja no són Dasye, ho fan amb els nous Euroduplex, o dit d'un altra manera, els TGV 2N2.
Ho desconeixia, però pel que veig són iguals no? O són els que van amb colors vermells i blancs? (http://p8.storage.canalblog.com/84/20/9 ... 1693_o.jpg? Bé, per dins sembla que són iguals, o sigui que no canvia l'experiència ni el servei. Per cert, se sap perquè han fet aquest canvi?


This is the Southern service to London Victoria. We're now approaching London Victoria. Change here for the Victoria, Circle and District lines, National Rail services and the Victoria Coach Station.

Avatar de l’usuari
Guigui
Administrador
Entrades: 23811
Ubicació: Penitents L3 (Barcelona)

Entrada Autor: Guigui » Dilluns 25/05/2015 23:07

Cenyiu-vos al tema, si us plau.


a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver


Sense educació no hi ha democràcia.

Avatar de l’usuari
Renfe451
N9
N9
Entrades: 1932
Ubicació: Barcelona
Contacta:

Entrada Autor: Renfe451 » Dimarts 26/05/2015 17:37

bigcoaster ha escrit:Ho desconeixia, però pel que veig són iguals no? O són els que van amb colors vermells i blancs? (http://p8.storage.canalblog.com/84/20/9 ... 1693_o.jpg? Bé, per dins sembla que són iguals, o sigui que no canvia l'experiència ni el servei. Per cert, se sap perquè han fet aquest canvi?
Demano disculpes, i amb aquesta resposta dono per tancat l'off-topic definitivament.

L'SNCF en el seu moment va demanar 10 combois TGV 2N2 tritensió per poder circular a les línies espanyoles. Sí que és cert que si es veu des de fora, es notarà poc, per exemple en els teleindicadors, ja que en els TGV 2N2 són de LED. La imatge que poses, correspon a la decoració anomenada "Carmillon" que l'SNCF està aplicant a la majoria dels seus trens, però aquí per desgràcia de moment no els veurem, ja que se'ls aplica als TGV que només circulen per el territori francès. Aquí els TGV circulen amb els colors "Atlantique" (blau). Els nous Euroduplex no són res més que una evolució del seu predecessor, el Dasye i està totalment homologat amb els sistemes espanyols de seguretat per poder circular per Espanya.

Ara sí, :topic siusplau!



Avatar de l’usuari
Guigui
Administrador
Entrades: 23811
Ubicació: Penitents L3 (Barcelona)

Entrada Autor: Guigui » Dimarts 30/06/2015 14:27

Un home es cala foc al tren bala de Japó

El suïcida i una passatgera han mort. Hi ha una vintena de ferits i la línia d'alta velocitat entre Tòquio i Osaka s'ha hagut d'interrompre durant tres hores

http://www.ara.cat/mon/home-immola-tren ... 61563.html


a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver


Sense educació no hi ha democràcia.

Avatar de l’usuari
Renfe451
N9
N9
Entrades: 1932
Ubicació: Barcelona
Contacta:

Entrada Autor: Renfe451 » Diumenge 02/08/2015 14:35

No sé si posar-ho aquí, ja que aquest servei discorre per territori català. Un S100 s'ha incendiat a l'altura de Lunel quan cobria el servei Marsella-Madrid. 250 passatgers han tingut que ser evacuats.



Avatar de l’usuari
UT440_132M
N10
N10
Entrades: 3988
Facebook: https://www.facebook.com/RoadN152
Ubicació: Tona. C-17 s. 49/51 N152A KM. 59
Contacta:

Entrada Autor: UT440_132M » Diumenge 02/08/2015 15:15

El 022 concretament, una antiga branca Euromed. Veient el seu estat, trigarà dies a tornar a circular. S'ha incendiat la motriu postetrior, i una part de l'últim cotxe.


Visiteu: http://www.youtube.es/rodaliesvicc3 - http://www.flickr.com/photos/ut440_132m

PACO "Plataforma per l'Abolició del Cotxe Oficial", Soci núm. 3

https://www.youtube.com/c/N152a

Avatar de l’usuari
Renfe451
N9
N9
Entrades: 1932
Ubicació: Barcelona
Contacta:

Entrada Autor: Renfe451 » Diumenge 02/08/2015 15:56

UT440_132M ha escrit:El 022 concretament, una antiga branca Euromed. Veient el seu estat, trigarà dies a tornar a circular. S'ha incendiat la motriu postetrior, i una part de l'últim cotxe.
Esperem que es pugui reparar... :(



Avatar de l’usuari
wefer
Administrador
Entrades: 7215
Ubicació: Barcelona - Fabra i Puig / Sant Andreu Arenal
Contacta:

Entrada Autor: wefer » Diumenge 02/08/2015 23:04

Imatge

Imatge

Els francesos ja comencen a saber què significa tenir trens de Renfe circulant per les seves vies :|



Avatar de l’usuari
Renfe451
N9
N9
Entrades: 1932
Ubicació: Barcelona
Contacta:

Entrada Autor: Renfe451 » Diumenge 02/08/2015 23:31

wefer ha escrit:Els francesos ja comencen a saber què significa tenir trens de Renfe circulant per les seves vies :|
I el pitjor es que és el segon incident d'un S-100 en territori gal, hem de recordar que el setembre del passat 2014, un altre AVE va xocar contra un TGV a l'estació de Marseille-Saint Charles, per sort no va ser greu. Però resulta força estrany i alhora curiós que els S-100 hagin tingut més problemes a França que no pas a Espanya.



Intercanviador
N4
N4
Entrades: 57

Entrada Autor: Intercanviador » Dilluns 03/08/2015 13:46

Podem ironitzar amb les incidéncies dels trens de Renfe a França... però no oblidem que els S-100 són en realitat trens de tecnologia francesa! (I, potser per això -digueu-me malpensat- és l'únic material d'alta velocitat de Renfe homologat per a circular per vies franceses, quan a hores d'ara Renfe disposa de material més modern).
Si això li hagués passat a un tren de Talgo o de CAF (o de Siemens), segur que els francesos ho haguessin aprofitat per a desacreditar la tecnologia estrangera.



Avatar de l’usuari
fgc113
N8
N8
Entrades: 1033
Ubicació: Borriana-les Alqueries (C6)

Entrada Autor: fgc113 » Dilluns 03/08/2015 13:57

Renfe451 ha escrit:
wefer ha escrit:Els francesos ja comencen a saber què significa tenir trens de Renfe circulant per les seves vies :|
I el pitjor es que és el segon incident d'un S-100 en territori gal, hem de recordar que el setembre del passat 2014, un altre AVE va xocar contra un TGV a l'estació de Marseille-Saint Charles, per sort no va ser greu. Però resulta força estrany i alhora curiós que els S-100 hagin tingut més problemes a França que no pas a Espanya.
El tercer, un altre s-100 es va cremar també a Marsella.


Metrovalència et recorda que viatjar sense títol de transport validat suposa el pagament d'un suplement de cent euros.

Avatar de l’usuari
ortegote
N8
N8
Entrades: 1231
Ubicació: a prop d' ADIF
Contacta:

Entrada Autor: ortegote » Dilluns 03/08/2015 14:00

Yo me atrevo a decir que es la chapuza que les instalaron para la corriente en el tramo convencional de Le Solier y Marsella o Tolouse.

España debio comprar los AVE nuevos para la linea Barcelona Paris (calla que no habia dinero) y ahora la ministra dice que van a comprar AVES nuevos (vaya ahora si hay dinero)
Saludos.



Avatar de l’usuari
Renfe445
N10
N10
Entrades: 4510
Ubicació: ??!!!#=?¿****!!! ©
Contacta:

Entrada Autor: Renfe445 » Dilluns 03/08/2015 14:05

Intercanviador ha escrit:però no oblidem que els S-100 són en realitat trens de tecnologia francesa!
Cada vez tengo más temores sobre la tecnología francesa... :twisted: :twisted: :twisted:



Avatar de l’usuari
Don Ramón
N8
N8
Entrades: 1194
Ubicació: Sant Martí de Provençals

Entrada Autor: Don Ramón » Dilluns 03/08/2015 16:49

Renfe445 ha escrit:
Intercanviador ha escrit:però no oblidem que els S-100 són en realitat trens de tecnologia francesa!
Cada vez tengo más temores sobre la tecnología francesa... :twisted: :twisted: :twisted:
Te rebato esto con nuestros tranvías, que tienen 10 años y están todos como nuevos, ni el plástico les suena.


Dicho lo cual, yo creo que es más cosa de las tecnologías más recientes. El otro día petó una 113 en Les Fonts, ahora ésto, las líneas L9 y L10 cerradas en verano... parece que todo lo más nuevo es lo que más falla...


Don Ramón, el Marhuenda del FTC! Odiadme, me lo merezco.
El mundo desde una ventanilla - El blog de Don Ramón

"A Barcelona menyspreuen el tramvia els rics, que el consideren cosa de pobres, i els pobres, que el consideren cosa de rics." - Ferran Armengol

Avatar de l’usuari
Renfe445
N10
N10
Entrades: 4510
Ubicació: ??!!!#=?¿****!!! ©
Contacta:

Entrada Autor: Renfe445 » Dilluns 03/08/2015 19:58

Don Ramón ha escrit:Te rebato esto con nuestros tranvías, que tienen 10 años y están todos como nuevos, ni el plástico les suena.
Eso, eso, eso...
Don Ramón ha escrit:Dicho lo cual, yo creo que es más cosa de las tecnologías más recientes. El otro día petó una 113 en Les Fonts, ahora ésto, las líneas L9 y L10 cerradas en verano... parece que todo lo más nuevo es lo que más falla...
En eso sí que estoy de acuerdo.



Avatar de l’usuari
Renfe451
N9
N9
Entrades: 1932
Ubicació: Barcelona
Contacta:

Entrada Autor: Renfe451 » Dilluns 03/08/2015 22:37

Renfe445 ha escrit:
Intercanviador ha escrit:però no oblidem que els S-100 són en realitat trens de tecnologia francesa!
Cada vez tengo más temores sobre la tecnología francesa... :twisted: :twisted: :twisted:
Dir això és relativament no tenir ni idea. Només donaré una dada, gràcies a aquesta tecnologia de la qual deriven els S-100 (recordo que estan basats en el TGV Atlantique), els TGV des de la seva posada en servei l'any 1981, no han patit ni un sol accident important en tota la seva història, de lleus n'hi han hagut, sí, però de magnitud més greu a l'estil de l'ICE d'Eschede o de l'Alvia de Santiago cap ni un. Si d'alguna cosa és ben valorat el TGV pels francesos (i també per la resta del món) és sobretot per la seva seguretat i fiabilitat.



Avatar de l’usuari
wefer
Administrador
Entrades: 7215
Ubicació: Barcelona - Fabra i Puig / Sant Andreu Arenal
Contacta:

Entrada Autor: wefer » Dilluns 03/08/2015 23:53

Si ho he entès bé la qüestió és que:
  1. Mai havia passat res en 20 anys.
  2. Fa un parell d'anys se'ls van afegir equips de 1.500 V
  3. Des que munten els equips a 1.500 V han cremat tres trens i precisament circulant a 1.500 V
Ejem... o és molta casualitat o l'origen del problema és clar. A més, si és així cal exigir que es retirin aquests trens fins que no es solucioni el problema



Avatar de l’usuari
fgc113
N8
N8
Entrades: 1033
Ubicació: Borriana-les Alqueries (C6)

Entrada Autor: fgc113 » Dimarts 04/08/2015 0:47

wefer ha escrit: [*]Des que munten els equips a 1.500 V han cremat tres trens i precisament circulant a 1.500 V[/list]
Realment només es van cremar dos, l'altre va xocar anb un TGV a Marsella fent maniobres.


Metrovalència et recorda que viatjar sense títol de transport validat suposa el pagament d'un suplement de cent euros.

albe6
N8
N8
Entrades: 1039
Ubicació: Almacelles (Lleida)

Entrada Autor: albe6 » Dimarts 04/08/2015 12:05

El tercer incendi suposo que es el de les 2 252 a Le Soler, a la zona del canvi de tensió



Respon

Torna a “Ferrocarril en general”