Alguns links (en anglès i alemany) sobre el tema:
http://www.urbanrail.net/10years/10years.htm
http://www.heise.de/tp/r4/artikel/18/18279/1.html
Que cadascú en tregui les seves conseqüències. Però jo no penso donar ni un duro a salvatges sense escrúpols que es creuen els amos del món.



