M'estava informant del funcionament de diversos tipus de teleindicadors, i se m'ha acudit aquesta enquesta. Si no veieu clar el tipus que es cada un, digueu-ho i en penjo fotos.
El millor crec que és que voteu i respongueu el perquè
Hora i data actual: 24 juny 2026, 16:54
Entrada Autor: marc » 09 des. 2009, 22:10
Entrada Autor: Nozomi » 09 des. 2009, 22:23
Entrada Autor: BCN2008 » 09 des. 2009, 22:55

Entrada Autor: UT440_132M » 09 des. 2009, 22:56
Entrada Autor: Javi M » 09 des. 2009, 23:31
Entrada Autor: Guigui » 09 des. 2009, 23:35
Entrada Autor: marc » 10 des. 2009, 08:35
Entrada Autor: buertu » 10 des. 2009, 12:25
Totalment d'acord. A estacions com Arc de Triomf el teleindicador només hi diu la destinació del proper tren i les parades (para a totes les estacions). Si la resta de "nous" teleindicadors diuen el mateix (quan hi diguin algo), més val que es replantegin si tenen algun us real.Guigui ha escrit:L'experiència em demostra que, molt més que les qüestions tècniques d'un teleindicador, el que compta és el seu contingut.
Entrada Autor: marc » 11 des. 2009, 11:56

Entrada Autor: Altaria_Trianilla » 11 des. 2009, 12:20


Entrada Autor: UT440_132M » 11 des. 2009, 13:13
El "climatitzador", on hi ha la calefacció, l'a/c... Fixat-hi que es veu bé els símbols de calefacció, aire... A més, diu Thermoking, que és l'aparell que duen al sostre.marc ha escrit:ara que ho veig a BCN deu anar igual, pero d'aquests 3 comandaments que hi ha sobre el conductor, si un és la radio, i l'altre el bkb, el tercer que és.

Entrada Autor: ElDesi1994 » 12 des. 2009, 23:51

Entrada Autor: 593Dromedario » 22 des. 2009, 20:52
Entrada Autor: marc » 22 des. 2009, 20:57
. Els que si be no son mitics son molt utils (o ho serien si funcionessin tots els que hi ha instal·lats) son els de les parades dels busos de TMb i els de les estacions de busos de la generalitat
Entrada Autor: Altaria_Trianilla » 30 des. 2009, 13:39
Jo també! Per sort a Chamartín encara són aixíElDesi1994 ha escrit:A mi m'encanta l'antic de Sants, (he votat per ell)
Amb el mític chaca chaca chaca
Entrada Autor: marc » 31 des. 2009, 12:44
Torna a “Ferrocarril en general”
Same vibes https://t.co/IvIc4Bcpg2 pic.twitter.com/4b7JNNNvto
— transport.cat (@transportcat) January 22, 2026
Sr. alcalde, no estem arribant a l’última estació. No hi ha més estació construïda que el Palau de Comunicacions i Transports. La Sra. Bonet ens vol vendre un “balcó des dels peus de Collserola a la ciutat”. Fum, fum, fum, (i el Nadal ja s’ha acabat) pic.twitter.com/eVLmDDm4me
— Coordinadora Pro Museu Transport de Barcelona (@MuseuTransport) January 22, 2026