M'estava informant del funcionament de diversos tipus de teleindicadors, i se m'ha acudit aquesta enquesta. Si no veieu clar el tipus que es cada un, digueu-ho i en penjo fotos.
El millor crec que és que voteu i respongueu el perquè

Totalment d'acord. A estacions com Arc de Triomf el teleindicador només hi diu la destinació del proper tren i les parades (para a totes les estacions). Si la resta de "nous" teleindicadors diuen el mateix (quan hi diguin algo), més val que es replantegin si tenen algun us real.Guigui ha escrit:L'experiència em demostra que, molt més que les qüestions tècniques d'un teleindicador, el que compta és el seu contingut.

El "climatitzador", on hi ha la calefacció, l'a/c... Fixat-hi que es veu bé els símbols de calefacció, aire... A més, diu Thermoking, que és l'aparell que duen al sostre.marc ha escrit:ara que ho veig a BCN deu anar igual, pero d'aquests 3 comandaments que hi ha sobre el conductor, si un és la radio, i l'altre el bkb, el tercer que és.

. Els que si be no son mitics son molt utils (o ho serien si funcionessin tots els que hi ha instal·lats) son els de les parades dels busos de TMb i els de les estacions de busos de la generalitat
Jo també! Per sort a Chamartín encara són aixíElDesi1994 ha escrit:A mi m'encanta l'antic de Sants, (he votat per ell)
Amb el mític chaca chaca chaca