Un amic m'ha enviat una pregunta especialitzada a la que no tinc resposta, i no sabia ben bé en quin lloc del fòrum fer-la, així que la faig aqui a veure si algú em sap respondre amb el nom concret de l'objecte al qual es refereix:
"voldria saber com es diuen els elements de vidre o ceramica que s'usaven abans (crec que ara ja no) en les catenaries de tren i em sembla que servien x fer passar el fil de pal a pal. saps que vull dir?? que tenen forma de bol de llet al reves..."
Moltes gràcies





