Jo he provat el IDTGV però per fer un trajecte Estrasburg-París. Només té dues diferències respecte a un TGV normal: una, que fan check-in a l'andana per demanar-te el bitllet, com a la RENFE, sense escàner, gossos i xorrades semblants, ja que el bitllet t'el demana un interventor. I segona, hi han dues zones diferenciades, una més "animada" i l'altra més tranquil·la, a la segona està prohibit fer servir el mòbil i altres coses per l'estil. Si la diferència de preu és important està bé fer servir el IDTGV, sino jo n'agafaria un de normal.
I segona, les vegades que he provat comprar bitllet per tgv.com (en la versió espanyola) m'ha donat moltes errades, per tant jo tiro per el dret i el compro per
http://www.voyages-sncf.com (en francès), hi han diverses opcions a l'hora de retirar el bitllet. Si vas amb IDTGV o agafes una Prem's en un TGV, et pots imprimir el bitllet a casa (en IDTGV obligatori), sinó una altra opció que se t'ofereix és recollir el bitllet a l'estació. En aquest cas només t'has de presentar a qualsevol taquilla SNCF amb el localitzador que et donen i la tarja de crèdit amb la que has pagat, també diu que et demanaran un document justificatiu del propietari de la tarjeta (i ha de ser aquest qui el retiri), però a mi no me l'han demanat mai.
També hi ha la opció de què t'envïin els bitllets a casa per correu, però com és l'estranger ho hauries de fer per tgv-europe.es
👍0👎0