http://www.tmb.cat/ca_ES/siterelated/no ... 1&idioma=C
TMB aconsegueix la certificació UNE-EN 13816 de qualitat per la cotxera de busos de Ponent
TMB ja disposa de dotze certificacions ISO 9001 en gestió de la qualitat, un certificat ISO 14001 en gestió mediambiental de l'autobús a la via pública i la ISO 170001 (1 i 2) en gestió de l'accessibilitat universal al Telefèric de Montjuïc
Transports Metropolitans de Barcelona (TMB) ha obtingut la certificació de qualitat UNE-EN 13816 pel servei de transport de viatgers de totes les línies d'autobusos que gestiona la seva cotxera de Ponent, situada al terme de l'Hospitalet de Llobregat. És la primera vegada que un centre de negoci de TMB obté el certificat associat al compliment de nivells de qualitat establerts per un referencial europeu específic del sector del transport de viatgers.
La certificació UNE-EN 13816 és una normaeuropea que en matèria de transport col·lectiu especifica els requisits de qualitat en aspectes com servei ofert, puntualitat i regularitat, seguretat, accessibilitat, informació al públic, atenció al client, confort i respecte pel medi ambient. A més, aquest referencial també fomenta l'apropament de la qualitat a la gestió del transport públic i mostra un interès especial en les necessitats i les expectatives dels clients.
TMB ja disposa de dotze certificacions ISO 9001 en gestió de la qualitat, un certificat ISO 14001 en gestió mediambiental de l'autobús a la via pública i la ISO 170001 (1 i 2) en gestió de l'accessibilitat universal al Telefèric de Montjuïc. A aquestes credencials s'hi afegeix ara que la cotxera de Ponent ha superat amb èxit l'auditoria de certificació en la normativa UNE-EN 13816, realitzada per l'Applus+ Certification Technological Center.
Actualment, el model de gestió de qualitat de la cotxera de Ponent està basat en la UNE 13816, la ISO 9001 i la ISO 14001, és el més complet de tot TMB i un referent en l'àmbit espanyol en el transport de superfície, on hi ha empreses amb algunes línies certificades però no tot un centre de negoci d'aquestes dimensions.
La cotxera de Ponent de TMB, situada a l'autovia de Castelldefels al km. 3,3, disposa d'una flota formada per 124 autobusos, entre estàndards i articulats, que circulen a Barcelona i àrea metropolitana per les 13 línies que gestiona el centre: 9, 23, 30, 46, 54, 61, 63, 65, 67, 68, 79, 105 i165. Tots els vehicles funcionen amb el carburant Biodièsel 30.
Hora i data actual: Dijous 01/05/2025 0:58
La cotxera de Ponent de TMB obté UNE-EN 13816
Autobusos, carrils VAO, taxi, cotxe compartit i resta de transport públic.
Autobuses, carriles VAO, taxi, coche compartido y resto de transporte público.
Autobuses, carriles VAO, taxi, coche compartido y resto de transporte público.
Torna a “Autobusos i resta transport públic”
Salta a
- Transport Ferroviari / Transporte Ferroviario
- ↳ Ferrocarril àrea Barcelona
- ↳ Ferrocarril a Catalunya
- ↳ Ferrocarril en general
- ↳ Material rodant ferroviari
- ↳ Propostes ferroviàries
- Transport per carretera / Transporte por carretera
- ↳ Autobusos i resta transport públic
- ↳ Vehicles privats
- Altres tipus de transport / Otros tipos de transporte
- ↳ Aeri, marítim i altres
- ↳ Transport en general
- Temes Diversos / Temas Varios
- ↳ Història del transport
- ↳ Nou mapa d'elements i cotxeres dels tramvies antics
- ↳ Mapa d'elements històrics a Barcelona (versió 2007)
- ↳ Trobades i esdeveniments
- ↳ Oci i divertiments
- ↳ Comunicats del Fòrum
- ↳ Suggeriments, proves i Off-topic
- Enllaços
- ↳ Enllaços recomanats
- ↳ Trenscat.cat
- ↳ Wefer.com
- ↳ Museu del Transport de Barcelona
- ↳ Fundación Ferrocarriles Españoles
- ↳ ARCA
- ↳ Autobuses BCN
- ↳ TMB
- ↳ FGC
- ↳ RENFE
- ↳ Revista de Ferrocarrils
- ↳ Federació Catalana d'Amics del Ferrocarril
- ↳ Promoció del Transport Públic (PTP)
- ↳ Associació d'Amics del Ferrocarril de Barcelona
- ↳ Agrupació Ferroviària 5a Zona
- ↳ El web del Tren d'Olot
- ↳ Carrilet de Sant Feliu de Guixols a Girona
- ↳ Rodalies de Catalunya
- ↳ ARMF
- ↳ Històries del transport per carretera de Catalunya
- ↳ Associació per la Preservació del Patrimoni Ferroviari i Industrial de Móra la Nova
- ↳ Agrupament Ferroviari de Barcelona
- ↳ Con la voluntad de perdurar
- ↳ ADEMAS bloc
- ↳ Red ferroviaria de Barcelona
- ↳ Ferrocarriles de España
- ↳ Bloc de Territori i Sostenibilitat
- ↳ Rails i ferradures
- ↳ Notes de transport públic al Barcelonès Nord
- ↳ Club Ferroviari de Terrassa
- ↳ Associació d’Amics del Ferrocarril de Valls i de L’Alt Camp
- ↳ Gran Metro de Barcelona
- ↳ Bloc d'ACEMA
- ↳ Historias del tren
- ↳ Historia de la Seat
- ↳ Cremallera de Núria
- ↳ Mou-te
- ↳ Centre de Modelisme Ferroviari de Sabadell (CEMFES)
- ↳ Amics del Bus
- ↳ Ral·li d'Autobusos Clàssics de Barcelona
- ↳ Rails sense fronteres
- ↳ Los tranvías de vapor de España
- ↳ AFEVI Amics del Ferrocarril de Vilanova i la Geltrú
- ↳ ASAFEGI, Associació d’Amics del Ferrocarril de les Comarques Gironines
- ↳ CAFC Club d'Amics del Ferrocarril de Cornellà (Nou)
- ↳ Tren de l'Oreneta (Nou)
- ↳ Tren de Palau
- ↳ AEHA: Associació d'Estudis Històrics de l'Automoció
- ↳ Grup Ferroviari Mataró
- ↳ Cercle Històric Miquel Biada BCN Mataró
- ↳ Albert Guillaumes (Nou)
- ↳ Associació d'Amics del ferrocarril de Sant Cugat del Vallès (Nou)
- ↳ ATM de Barcelona (Nou)
- ↳ ATM Àrea de Girona (Nou)
- ↳ ATM Camp de Tarragona (Nou)
- ↳ ATM Lleida (Nou)
- ↳ Ferroviaria.cat (Nou)
- ↳ Crònica del Transport al Barcelonès Nord (Nou)
- Índex del fòrum
- Totes les hores són UTC+02:00
- Elimina les galetes
- Privadesa
- Condicions
- Contacta amb nosaltres
Funciona amb phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Traducció del phpBB: Isaac Garcia Abrodos
Traducció del phpBB: Isaac Garcia Abrodos