Hora:9h
Organitza:Arca, TMB i Sagales

Entrada Autor: Fran-Ikarus »
👍285
Entrada Autor: foronda 141 »
Estic d'acord amb el color BLAU porcioles, molt mes encertat que el que van pintar el 3055 d'ARCA, llastima com dius dels numeros pero que hi farem, esperem a veure l'interior de totes maneras com dius elegrem-nos altre vehicle recuperatforonda 141 ha escrit:Bonica foto, i molt lograt el "blau Porcioles" que es comenta en un altre fil.
L'unic que no es igual es la calca 3036. Els números son una mica diferents.
En quansevol cas, alegremnos de la restauració.

Entrada Autor: Marcel Estadella »
Be l'important es tornar a veure circular un "gusano" amb els colors i l'aspecta exterior original, l'interior ja vindraMarcel Estadella ha escrit:Bon dia a tots
El blau si que és més encertat que el que vam colocar nosaltres (que era un verd de darrera época, triat sobre la carta de colors TMB original del proveidor!). El cotxe té un molt bon aspecte exterior. De l'interior no n'espereu molt, doncs per questions de quan s'ha pogut començar la feina i quan es feia el ral.li, no s'ha tocat res tret de fer un repàs de pintura.
Salutacions
Marcel

Entrada Autor: liniadelRipollés »

Entrada Autor: Trytasa Baldaquino »

Entrada Autor: Marcel Estadella »

Entrada Autor: Fran-Ikarus »

Envia un mp a la metring amb les dades que ha especificat.marc ha escrit:Potser es que avui estic espes pero no he entes com es poden demanar les invitacions aquestes de TMB
Torna a “Trobades i esdeveniments”