El dubte és si hi ha cap limitació respecte a l'equipatge.
Recordo que quan vaig anar amb l'Avant, radere el bitllet, hi havia unes limitacions del número d'equipatge per persona que no recordo.
La meva idea és anar amb una motxilla normaleta i un maletí (tipus maletí de portatils), i possiblement alguna bosa de roba petita per si falta espai.
Coneixeu cap limitació. No m'agradaria trobar-me amb la sorpresa un cop comprat el bittlet i arribi a Sants.

