estic interessat en saber quina sèrie de vagons (8000, 9000, etc.) s'utilitzen o si més no quins s'utilitzaven per al servei de trenhotels com el de Barcelona - La Coruña, abans de substituirlo per composicions Talgo.
S'agraeix molt la vostra ajuda
Hora i data actual: 27 juny 2026, 14:25
Entrada Autor: Jacob.CH » 20 ago. 2010, 14:11

Entrada Autor: victorcasta » 20 ago. 2010, 14:32

Entrada Autor: marc » 20 ago. 2010, 22:20
Entrada Autor: Pere » 21 ago. 2010, 01:23
També queda l'Estrella Picasso Málaga-Bilbao i vv. però només com a tren de temporada.marc ha escrit:Calma nois...
Jacob.CH hauries de saber que el forum no es una enciclopedia, per aixo hi ha la wikipedia i la wiki del forum. Si busques en la primera opcio et dira els estrelles que hi havia (ara ja nomes hi ha el costa brava) i a partir d'aqui lamento no poder-te ajudar pero quan jo que recordi pocs estrelles he vist.

Entrada Autor: victorcasta » 21 ago. 2010, 15:52
Sí se on trobar-ho; però aquí no estem fent un Trivial ni som el punt d'informació; Google et pot proporcionar la resposta al que vols saber.Jacob.CH ha escrit:Si no saps on trobar-ho només cal que m'ho diguis

Entrada Autor: josep_serre » 22 ago. 2010, 22:36
victorcasta ha escrit:Sí se on trobar-ho; però aquí no estem fent un Trivial ni som el punt d'informació; Google et pot proporcionar la resposta al que vols saber.Jacob.CH ha escrit:Si no saps on trobar-ho només cal que m'ho diguis
Estrella a la Ferropedia
Entrada Autor: Guigui » 22 ago. 2010, 22:48
Torna a “Material rodant ferroviari”
Same vibes https://t.co/IvIc4Bcpg2 pic.twitter.com/4b7JNNNvto
— transport.cat (@transportcat) January 22, 2026
Sr. alcalde, no estem arribant a l’última estació. No hi ha més estació construïda que el Palau de Comunicacions i Transports. La Sra. Bonet ens vol vendre un “balcó des dels peus de Collserola a la ciutat”. Fum, fum, fum, (i el Nadal ja s’ha acabat) pic.twitter.com/eVLmDDm4me
— Coordinadora Pro Museu Transport de Barcelona (@MuseuTransport) January 22, 2026