I aquí us convido a tots a unir-vos a aquest grup.
http://www.facebook.com/group.php?gid=1 ... 463&ref=mf
Hora i data actual: 25 juny 2026, 07:01

Entrada Autor: josep_serre » 14 set. 2010, 23:15

Entrada Autor: Dr. T » 14 set. 2010, 23:27

Entrada Autor: Vilarrubla » 14 set. 2010, 23:34
Estaria molt bé un fil d'aquestes característiques! El podries crear! O que algú ho fagi.Dr. T ha escrit:Josep... pels que no som de la zona, podries explicar perquè s'hauria d'anomenar Els Quinze, i no Maragall, aquesta parada?
I ja de pas (que imagino que ja s'ha fet...), podriem fer un recopilatori de noms poc escaients per les estacions de metro/renfe/fgc de barcelona... però potser és teca per un altre fil.
Tot i això, començo: Sant Andreu Arenal. Suposo que lo d'Arenal ve pel carrer Concepción Arenal, no? No hagués estat més clarificador anomenar-la Fabra i Puig? Perquè em sembla que l'estació no està ben bé a sota del c. Arenal, oi? I prou Off-Topic, que la Metring em clavarà un moc
Edito:
Acabo d'entrar a la pàgina del Facebook i he llegit la història d'Els Quinze...Totalment d'acord amb la petició! M'hi sumo!
Entrada Autor: metring » 14 set. 2010, 23:37
http://transport.cat/viewtopic.php?f=2& ... 7a#p166313👍65Vilarrubla ha escrit:Estaria molt bé un fil d'aquestes característiques! El podries crear! O que algú ho fagi.Dr. T ha escrit:Josep... pels que no som de la zona, podries explicar perquè s'hauria d'anomenar Els Quinze, i no Maragall, aquesta parada?
I ja de pas (que imagino que ja s'ha fet...), podriem fer un recopilatori de noms poc escaients per les estacions de metro/renfe/fgc de barcelona... però potser és teca per un altre fil.
Tot i això, començo: Sant Andreu Arenal. Suposo que lo d'Arenal ve pel carrer Concepción Arenal, no? No hagués estat més clarificador anomenar-la Fabra i Puig? Perquè em sembla que l'estació no està ben bé a sota del c. Arenal, oi? I prou Off-Topic, que la Metring em clavarà un moc
Edito:
Acabo d'entrar a la pàgina del Facebook i he llegit la història d'Els Quinze...Totalment d'acord amb la petició! M'hi sumo!
Entrada Autor: Dr. T » 14 set. 2010, 23:43
Torna a “Propostes ferroviàries”
Same vibes https://t.co/IvIc4Bcpg2 pic.twitter.com/4b7JNNNvto
— transport.cat (@transportcat) January 22, 2026
Sr. alcalde, no estem arribant a l’última estació. No hi ha més estació construïda que el Palau de Comunicacions i Transports. La Sra. Bonet ens vol vendre un “balcó des dels peus de Collserola a la ciutat”. Fum, fum, fum, (i el Nadal ja s’ha acabat) pic.twitter.com/eVLmDDm4me
— Coordinadora Pro Museu Transport de Barcelona (@MuseuTransport) January 22, 2026