L'adreça del programa de'n Puyal és: latdp(a)catradio.cat
Salut !!
Hora i data actual: 24 juny 2026, 14:55

Entrada Autor: genissimon » 20 set. 2010, 12:58
Entrada Autor: ROMI65 » 20 set. 2010, 22:08

Entrada Autor: liniadelRipollés » 20 set. 2010, 22:11
ROMI65 ha escrit:Fàcil![]()
![]()
Ací teniu un exemple de recorregut. No és el més ràpid, però sí un dels més raonables en matèria d'enllaços (i permet fer una visiteta a París i a Moscou pel camí):
Eixida de Barcelona Estació de França: dissabte 25/09, 21:05 Trenhotel nº 475 cap a París Austerlitz.
Arribada a París Austerlitz diumenge 26/09, 09:01.
Canvi d'estació.
Eixida de París Est diumenge 26/09, 13:09, ICE nº 9565 en direcció de Francfort del Main fins a Mannheimm Hauptbahnhof.
Arribada a Mannheimm Hbf diumenge 26/09 a les 16:16.
Eixida de Mannheimm Hbf diumenge 26/09, 21:16 amb el tren nº 472 directe a Moscou Belorrusskaia.
Arribada a Moscou Belorrusskaia dimarts 28/09 a les 10:33 (hora local).
Canvi d'estació.
Eixida de Moscou Kazanskaia dimarts 28/09, 22:08 amb el tren nº 002 cap a Kazan Passajirski.
Arribada a Kazan Passajirski dimecres 29/09 a les 09:34 (hora local).
Total, unes 82 hores de trajecte per fer prop de 5000 km (el trajecte més ràpid ronda les 65 hores).
He enviat la proposta a la ràdio, ja veurem què diuen.
Entrada Autor: ROMI65 » 20 set. 2010, 22:12
Ni idea. Però això no forma part de les condicionsliniadelRipollés ha escrit:Per quin preu pot sortir?![]()
ROMI65 ha escrit:Fàcil![]()
![]()
Ací teniu un exemple de recorregut. No és el més ràpid, però sí un dels més raonables en matèria d'enllaços (i permet fer una visiteta a París i a Moscou pel camí):
Eixida de Barcelona Estació de França: dissabte 25/09, 21:05 Trenhotel nº 475 cap a París Austerlitz.
Arribada a París Austerlitz diumenge 26/09, 09:01.
Canvi d'estació.
Eixida de París Est diumenge 26/09, 13:09, ICE nº 9565 en direcció de Francfort del Main fins a Mannheimm Hauptbahnhof.
Arribada a Mannheimm Hbf diumenge 26/09 a les 16:16.
Eixida de Mannheimm Hbf diumenge 26/09, 21:16 amb el tren nº 472 directe a Moscou Belorrusskaia.
Arribada a Moscou Belorrusskaia dimarts 28/09 a les 10:33 (hora local).
Canvi d'estació.
Eixida de Moscou Kazanskaia dimarts 28/09, 22:08 amb el tren nº 002 cap a Kazan Passajirski.
Arribada a Kazan Passajirski dimecres 29/09 a les 09:34 (hora local).
Total, unes 82 hores de trajecte per fer prop de 5000 km (el trajecte més ràpid ronda les 65 hores).
He enviat la proposta a la ràdio, ja veurem què diuen.
Entrada Autor: Sagrerenc » 20 set. 2010, 22:42
Els culers es quedarien sense la transmissió d'en Puyal del partit Athletic Club-Barcelona, del dissabte 25/09 22:00.ROMI65 ha escrit:Eixida de Barcelona Estació de França: dissabte 25/09, 21:05 Trenhotel nº 475 cap a París Austerlitz
Entrada Autor: UT596001 » 20 set. 2010, 23:35
Des de Bilbao-Atxuri fins a Donostia-Amara hi ha un tren cada hora. Fent canvi de tren a Donostia-Amara, des d'allà fins a Hendaia per la línia del "Topo" hi ha un tren cada trenta minuts.Sagrerenc ha escrit:Potser hi ha alguna connexió viable des de Bilbao via Hendaia amb Euskotren.
Entrada Autor: Guigui » 20 set. 2010, 23:48
Entrada Autor: Sagrerenc » 20 set. 2010, 23:57
Aquest tren no circula els diumengesGuigui ha escrit:6.00 (26/09) Atxuri-Bilbao -> Amara-Donostia 8.39.
Entrada Autor: Guigui » 21 set. 2010, 00:43
Entrada Autor: davida » 21 set. 2010, 09:08
Entrada Autor: Guigui » 21 set. 2010, 09:13

Entrada Autor: genissimon » 21 set. 2010, 12:48
Entrada Autor: Guigui » 21 set. 2010, 13:13
Traducció barroera de l'alemany "Übergang", que en realitat significa "transbord". Això que han posat ve perquè semblava la paraula "Bahnübergang" que vol dir, efectivament, pas a nivell.👍35genissimon ha escrit:Moskva Belorusskaja Ma, 28.09.10 de 19:54 Paso a nivel 120 min.
Moskva Kasanskaja Ma, 28.09.10 a 21:54

Entrada Autor: genissimon » 21 set. 2010, 13:20
Com que no tinc ni idea d'alemany sempre em baso en traduccions. En aquest cas, de la versió castellana de la web de la DB. Vist el que dius, m'hauré de refiar més de la traducció al francès o a l'anglès:Guigui ha escrit:Traducció barroera de l'alemany "Übergang", que en realitat significa "transbord". Això que han posat ve perquè semblava la paraula "Bahnübergang" que vol dir, efectivament, pas a nivell.genissimon ha escrit:Moskva Belorusskaja Ma, 28.09.10 de 19:54 Paso a nivel 120 min.
Moskva Kasanskaja Ma, 28.09.10 a 21:54

Entrada Autor: genissimon » 23 set. 2010, 14:31
Entrada Autor: ROMI65 » 24 set. 2010, 20:03
Entrada Autor: ROMI65 » 25 set. 2010, 23:37
Entrada Autor: ROMI65 » 25 set. 2010, 23:47
Torna a “Ferrocarril en general”
Same vibes https://t.co/IvIc4Bcpg2 pic.twitter.com/4b7JNNNvto
— transport.cat (@transportcat) January 22, 2026
Sr. alcalde, no estem arribant a l’última estació. No hi ha més estació construïda que el Palau de Comunicacions i Transports. La Sra. Bonet ens vol vendre un “balcó des dels peus de Collserola a la ciutat”. Fum, fum, fum, (i el Nadal ja s’ha acabat) pic.twitter.com/eVLmDDm4me
— Coordinadora Pro Museu Transport de Barcelona (@MuseuTransport) January 22, 2026