Ara, sent per a ample de via internacional, difícil que el veiem a Rodalies Renfe...
Fixeu-vos a les imatges de http://www.caf.es/caste/productos/civit ... ity_prod=c , els seients pinten força còmodes, a més pantalles de televisor però també panells led, zona vending, módul per guardar bicis, i a http://www.caf.es/caste/productos/civit ... ity_prod=c apareix zona infaltil i tot!!...Qui el pillés!







