El Parlament aprova que Renfe informi més dels trens adaptats per als usuaris amb poca mobilitat
La informació, a l'enllaç.
Hora i data actual: 27 juny 2026, 14:25
Entrada Autor: metring » 25 maig 2011, 21:42

Entrada Autor: Javi M » 19 set. 2011, 21:15

Entrada Autor: JPlanas » 19 set. 2011, 21:54
Ja t'ho dic jo que ningú cedeix el seient... Fa cinc anys que faig trajectes regulars en MD Tarragona-Barcelona, unes línies en el que l'oferta en molt inferior a la demanda, sobre tot a l'estiu, i fins hi tot demanant-ho amb el revisor no més una vegada m'han cedit el seient. Normalment acostumo a aguantar fins a Sant Vicenç de Calders i agafar el R2 sud.Javi M ha escrit:Als serveis Regionals tampoc n'hi ha, i a Rodalies només en tenen els trens Civia i algunes 447 reformades que fan la línia de Puigcerdà.
El que ja no sé és si el Reglament de Viatgers obliga als viatgers aseguts siguin on siguin a cedir el seients a les persones amb muletes, embarassades, grans, etc. (el que seria més lògic que reservar un determinat nombre de seients. ¿Qué passa si hi ha 4 seients reservats i 5 persones que necessiten seure?)
Javi M ha escrit:¿Qué passa si hi ha 4 seients reservats i 5 persones que necessiten seure?)
Entrada Autor: Javi M » 19 set. 2011, 22:25
La veritat és que em sembla força penós que hagis hagut d'arribar a aquest extrem i que el del costat no se n'hagi adonat o no se n'hagi volgut adonar de que t'ha de deixar el seient...JPlanas ha escrit:Cap problema, ens ho anem tornant... molt millor que anar de peu més de 100 kilòmetres... Entre les persones que ho necessitem no tenim cap problema a compartir.
Torna a “Material rodant ferroviari”
Same vibes https://t.co/IvIc4Bcpg2 pic.twitter.com/4b7JNNNvto
— transport.cat (@transportcat) January 22, 2026
Sr. alcalde, no estem arribant a l’última estació. No hi ha més estació construïda que el Palau de Comunicacions i Transports. La Sra. Bonet ens vol vendre un “balcó des dels peus de Collserola a la ciutat”. Fum, fum, fum, (i el Nadal ja s’ha acabat) pic.twitter.com/eVLmDDm4me
— Coordinadora Pro Museu Transport de Barcelona (@MuseuTransport) January 22, 2026