Bé, doncs just a l'encreuament amb el carrer Rosselló se n'ha montat una de bona. El trànsit de la Diagonal sentit 'muntanya' (per dir-ho d'alguna manera) estava completament parat, passant un cotxe cada semàfor. Això ha provocat que a les interseccions es quedessin cotxes parats i viceversa, ja que quan es deixava lloc, els que creuaven Rosselló eren els que tallaven la Diagonal. Deixant a part que he tardat prop d'una hora a fer aquests 3 carrers, quan he arribat a l'altura de Rosselló m'he quedat parat i en aquell moment unes 20 motos s'han posat a fer slalom entre els cotxes i quan han arribat al meu, que no tenien prou lloc per passar, m'han començat a escridassar i a donar fins i tot algun cop al cotxe i m'han fet una ratllada a la part davantera esquerra que he vist ara quan he arribat al pàrking.
Qui té raó en aquests casos? El terra no està marcat amb la teranyina de línies grogues que hi ha en algunes interseccions.

