http://www.elconfidencial.com/espana/20 ... ula-87585/
I d'altres sembla que segueixen el mateix camí, tot i ser un èxit d'afluència, rumorejant-se que seran substituïts per autobusos:
http://www.elconfidencial.com/espana/20 ... rta-87538/
Hora i data actual: 24 juny 2026, 12:11
Entrada Autor: wefer » 14 nov. 2011, 15:23
Entrada Autor: Ferry1ac1 » 14 nov. 2011, 16:39
Això és un escàndol total! Vergonya de país!wefer ha escrit:Doncs sembla que, com en tantes altres coses, per tot arreu d'Espanya van aparèixer tramvies, i ara resulta que no es poden pagar. Com a mínim un, ja ha estat suspès pocs dies després de començar a funcionar, i no se sap si es reobrirà:
http://www.elconfidencial.com/espana/20 ... ula-87585/
I d'altres sembla que segueixen el mateix camí, tot i ser un èxit d'afluència, rumorejant-se que seran substituïts per autobusos:
http://www.elconfidencial.com/espana/20 ... rta-87538/
Entrada Autor: wefer » 15 nov. 2011, 01:02
Entrada Autor: Guigui » 15 nov. 2011, 08:45

Entrada Autor: Lluita1714 » 15 nov. 2011, 17:35
No tot és electoralisme. Si llegeixes una mica sobre el tramvia de Parla, veuràs que passa per una enorme zona de nova construcció, gairebé la meitat de la línia, passa per aquesta, a la zona en que es desdobla (Jaime I). Tot responia als interessos especulatius del municipi per vendre els terrenys més cars a les constructores i guanyar diners, cosa tan típica d'un moment determinat que vam viure.Guigui ha escrit:Quan les coses es fan per electoralisme, passant-se pels dallonses qualsevol criteri socioeconòmic, surt el que surt. La llàstima és que els responsables d'aquesta estafa no hauran de retre mai comptes per les seves malifetes.

Entrada Autor: Ayerbe-Zuera » 15 nov. 2011, 20:43
Entrada Autor: Guigui » 15 nov. 2011, 23:33
Però bona part dels casos exposats ho són. I és a aquests als quals el meu missatge anava adreçat.👍35Lluita1714 ha escrit:No tot és electoralisme.

Entrada Autor: Lluita1714 » 15 nov. 2011, 23:56

Entrada Autor: Lluita1714 » 16 nov. 2011, 00:15

Entrada Autor: Ayerbe-Zuera » 21 nov. 2011, 19:56
DIARIO SURGuigui ha escrit:Un altre cas és el de Vélez Málaga, que finalment, no sé com ha quedat.

Entrada Autor: Altaria_Trianilla » 21 nov. 2011, 22:47
Entrada Autor: metring » 30 nov. 2011, 09:13

Entrada Autor: Ayerbe-Zuera » 03 des. 2011, 11:27
Entrada Autor: Ferry1ac1 » 12 gen. 2012, 12:02
Torna a “Ferrocarril en general”
Same vibes https://t.co/IvIc4Bcpg2 pic.twitter.com/4b7JNNNvto
— transport.cat (@transportcat) January 22, 2026
Sr. alcalde, no estem arribant a l’última estació. No hi ha més estació construïda que el Palau de Comunicacions i Transports. La Sra. Bonet ens vol vendre un “balcó des dels peus de Collserola a la ciutat”. Fum, fum, fum, (i el Nadal ja s’ha acabat) pic.twitter.com/eVLmDDm4me
— Coordinadora Pro Museu Transport de Barcelona (@MuseuTransport) January 22, 2026