Propostes d'organització de "Trobades", viatges, conferències, cursos, actes inaugurals, etc. Propuestas de organización de "Encuentros", viajes, conferencias, cursos, actos inaugurales, etc.
Responent a la consulta de Platanito, el lloc es proper a la ciutat de Barcelona, comunicat per transport públic (ferroviari, 20 minuts de viatge), no hi ha cap problema per arribar-hi encara que no es disposi de vehicle particular.
Disculpeu no sigui més precís però comprendreu que aquest espai es públic i no sabem qui pot arribar a llegir aquestes línies.
josep_maria_mas ha escrit:Responent a la consulta de Platanito, el lloc es proper a la ciutat de Barcelona, comunicat per transport públic (ferroviari, 20 minuts de viatge), no hi ha cap problema per arribar-hi encara que no es disposi de vehicle particular.
Això és tot el que necessitava saber (per ara, és clar). Moltes gràcies!
👍0👎0
Ne pas utiliser les strapontins aux heures d'affluence.
M'ha dit en J. Maria Mas que aniria bé un dissabte, de 11 a 13 hores o bé a la tarda 16:30 a les 18:00. El 3 de gener, com us va? Si us plau, digueu alguna cosa el més aviat possible.👍235
metring ha escrit:M'ha dit en J. Maria Mas que aniria bé un dissabte, de 11 a 13 hores o bé a la tarda 16:30 a les 18:00. El 3 de gener, com us va? Si us plau, digueu alguna cosa el més aviat possible.
Dissabte 3 de gener... del 2015?
👍0👎0
Ne pas utiliser les strapontins aux heures d'affluence.
Metring
Wefer
Platanito
josep_serre
JPlanas
Joan Sans Pont
Fran-Ikarus
Mortadel·lo
faristol
M'agradaria molt veure aquest Nº1
L'horari i dia, doncs disabte o cap de Seatmana en principi no hi hauria problemes, pero com s'acosten dates "plenes"al Desembre "poc congelat" ... a veure si el dia decidit va be.
Com a gran aficionat als tramvies no m'ho puc perdre, però en principi la setmana que ve marxo de vacances fins mitjans de la segona setmana de desembre, així que depèn la data escollida no se si podré venir, però de moment m'apunto.
Wefer
Platanito
josep_serre
JPlanas
Joan Sans Pont
Fran-Ikarus
Mortadel·lo
faristol
Javi M
aim