Barcelona, 22 de febrer de 2012
El conveni regula la col·laboració conjunta en el desenvolupament de nous sistemes ferroviaris i tramviaris. Les dues empreses crearan una Junta de Direcció i una Comissió General que es reunirà un cop per trimestre per vetllar pels projectes conjunts.
http://www.fgc.cat/downloads/notes_prem ... N_CAST.pdf

