Pressupostos de l'Estat: Renfe es queda sense subvenció

Serveis de RENFE fora de Catalunya i resta de companyies i països, així com temes ferroviaris sense ubicació geogràfica concreta.
Servicios de RENFE fuera de Cataluña y resto de compañías y paises, así como temas ferroviarios sin ubicación geográfica concreta.
Respon
Avatar de l’usuari
Metring
Administrador
Entrades: 23999
Membre des de: 04 març 2006, 13:28
Ubicació: Fabra i Puig

Pressupostos de l'Estat: Renfe es queda sense subvenció

Entrada Autor: Metring »

Què passarà ara? Si amb subvencions, va com va...

http://www.rtve.es/noticias/20120330/ga ... 2030.shtml

[...]Destaca la eliminación de la subvención a Renfe-Operadora, que en 2011 era de 600 millones de euros, y que en diciembre ya había limitado el gasto en 200 millones de euros.[...]
00


Marcel Estadella
N6
N6
Entrades: 311
Membre des de: 18 feb. 2006, 16:35
Ubicació: Sabadell
Contacta:

Re: Pressupostos de l'Estat: Renfe es queda sense subvenció

Entrada Autor: Marcel Estadella »

Doncs que hauran de posar-se les piles i millorar la seva eficiència. De vegades han de venir mal dades per a que alguns espavilin, que es molt fàcil tirar amb la pòlvora del Rei....
00


yak-112
N5
N5
Entrades: 83
Membre des de: 01 ago. 2011, 18:51
Ubicació: Castellar del Vallès, Barcelona

Re: Pressupostos de l'Estat: Renfe es queda sense subvenció

Entrada Autor: yak-112 »

Per començar renfe s'ha retirat del consorci d'Irvia (manteniment renfe-Alstom, del qual poseïa el 51%), de Talvia (Talgo i renfe) i d'Albatros.
00


Avatar de l’usuari
Guigui
Administrador
Entrades: 24010
Membre des de: 26 feb. 2006, 18:02
Ubicació: Penitents L3 (Barcelona)

Liberalització

Entrada Autor: Guigui »

Si no vaig errat, ja fa temps que Renfe Operadora no podia rebre subvencions públiques. Si de cas, es pot fer amb els serveis de rodalia i regionals, però a la pràctica, ja se n'encarregaven les comunitats autònomes.

Això sí, liberalitzar per un costat, per lògica hauria de significar també l'abolició de la Llei del Sector Ferroviari, que ara per ara, evita que Rodalies de Catalunya pugui ser operada per una empresa que no sigui Renfe. Però ja sabem com les gasten els espadatxins del liberalisme selectiu.
00


a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver


Sense educació no hi ha democràcia.
Avatar de l’usuari
Platanito
N9
N9
Entrades: 2412
Membre des de: 17 juny 2005, 09:22
Ubicació: La Bordurie

Re: Pressupostos de l'Estat: Renfe es queda sense subvenció

Entrada Autor: Platanito »

Jo m'oloro que això es traduirà més aviat en el tancament de moltes línies i estacions secundàries...
00


Ne pas utiliser les strapontins aux heures d'affluence.
Respon

Torna a “Ferrocarril en general”