Des de Going Green estem preparant un nou servei anomenat MOTIT per a moure´s de forma fàcil i ràpida per Barcelona. El servei MOTIT permetrà reservar a través de la web i el teu Smartphone una moto (casc inclòs) que podràs recollir al carrer i tornar a la destinació que desitgis. Es podrà llogar per temps o per distància recorreguda. La moto serà 100% elèctrica i comptarà amb una pantalla de navegador que et mostrarà la teva destinació automàticament. Per a fer ús del servei caldrà tenir una edat mínima de 21 anys, carnet de cotxe o de moto 125 c.c. i un Smartphone.
A l´adreça http://www.motitworld.com/index_cat.html trobaràs una versió temporal de la web. Pots deixar-nos el teu e-mail si estàs interessat en conèixer més sobre el servei. Sobretot ens interessa que entris a l´apartat "Què opines?" per a contestar una enquesta. No et portarà més de dos minuts.
Estaríem molt agraïts si reenvies l´enquesta als teus contactes que visquin a Barcelona!
Moltes gràcies.



