iluro ha escrit:Hola,
Jo mai no he dit que vulgui un tren "perque es mes nou que altre".
Les unitats 470 no son les mes adients per fer trajectes de dos hores,
Perdó?
iluro ha escrit:Hauriem de tenir alternatives que fesin els trajectes a Tortosa o Puigcerdà escurçant temps (semi-directes) i oferint un major confort, aixó es pot aconseguir amb 449 o 448, d' acord i si tinc que pagar una mica mes per anar mes cómode i mes ràpid, potser ho faig servir, potser no, pero almenys que tinguem aquesta alternativa. Els que han fan el trajecte Barcelona-Tortosa en una 470 d'empeus fins Salou saben de que parlo.
El confort adient ja l'ofereixen de sobres les 470 i les 448.
Avui en dia, en que molta gent no tenim la butxaca per festes, no fa cap gràcia que ens portin un tren nou i que aprofitin per apujar el cost del bitllet per les quatre pijades de més que ofereix una 449. Jo he fet la tira de cops la relació entre Barcelona i Lleida per les tres línies actuals i demoment sempre amb 470 o 448 (i 440 quan en quedava alguna), encara mai he sortit queixós o insatisfet per la comoditat d'aquestes tres sèries (i són trajectes de 3h - 3:30h), així que veig innecessari que les 449 s'estenguin per cap lloc, el que cal fer es mantenir les que hi ha i replantejar-se les 447.
Jo a l'estiu sovint em toca anar d'empeus fins Tarragona o Reus i crec que tampoc es motiu de queixa, ja que com molts en ho podem permetre, aquí ja entraria més el civisme cap a algú amb problemes que no pugui estar més d'una hora aixecat.
👍70👍0👎0