Pensaba que era propi dels 1000 pero he començat a pensar que era mes pel tipus de linea.
I es que els 2100 de la L2, fan unaltre soroll, inclus moviment. Es com més uniforme. Accelera ràpid i esta estabilitzat mes temps, com mes constant. Es pq la distancia entre estacions es més llarga? La mecànica del tren? O es que va més lent que els de la L5?
A mi m'agrada el tipus de soroll/recorregut/uniformitat dels serie noseque (7000? 8000?) de la L10 i L8 de Madrid, tot i que la L8 te distancies grans entre estacions, així que es més vàlid l'exemple de la L10.
Vox







