Ara mateix no tenim CAP tipus d'accés al nostre antic servidor, i hem hagut d'instal·lar aquest provisional en un domini diferent, a l'espera del que passi les properes hores. Per desgràcia, estem força lligats de mans i peus.
Aquest fòrum allotjat al domini urboj.com és totalment provisional, de manera que els missatges, fils, etc. que s'hi posin és possible que s'esborrin una vegada es recuperi el servidor "normal". No obstant quan això passi, prometem mantenir aquest fòrum provisional uns dies en paral·lel per poder passar qualsevol text interessant d'un a l'altra.
També us recordem que, en cas d'incidència, sempre teniu el nostre Twitter: http://www.twitter.com/transportcat
Disculpeu les molèsties i penseu que seguim treballant per poder retornar a la normalitat.

