Hola a tothom:
Us pujo unes fotos de una ambulancia amb la nova imatge.Com veureu desapareix el anagrama de "SEM" i també veureu que segueix el tipus de imatge de Bombers i Mossos.
Salutacions


No dependrà d'una comanda de Catalunya que el grup Volkswagen sobrevisqui o deixi de fer-ho, ni tampoc enviaran un duro més a Catalunya perquè els comprem vehicles a l'engròs.albe6 ha escrit:- Es renovaran totes les ambulàncies (ja podrien haver-les comprat a VW, propietaris de la Seat) o ens les envinilaran?
Hola a tothom:Guigui ha escrit:No dependrà d'una comanda de Catalunya que el grup Volkswagen sobrevisqui o deixi de fer-ho, ni tampoc enviaran un duro més a Catalunya perquè els comprem vehicles a l'engròs.albe6 ha escrit:- Es renovaran totes les ambulàncies (ja podrien haver-les comprat a VW, propietaris de la Seat) o ens les envinilaran?

que jo sàpiga el codi de circulació espanyol és clar al respecte, els rotatius han de ser carbasses....els blaus dels bombers de la generalitat no són legalsUT440_132M ha escrit:Segueixo sense entendre perquè no els deixen dur els rotatius blaus, com sí passa amb els vehicles de Bombers de la Generalitat

Bombers de la Generalitat va demanar autorització al Servei Català de Trànsit per dur els rotatius blaus, i van obtenir resposta positiva. Els Mossos no multaran a Bombers de la Generalitat, com si passa a altres comunitats autònomes, on la Guàrdia Civil, denuncia aquells vehicles que no siguin policials, que portin els rotatius blaus. Però a la resta d'Europa, tots els vehicles d'emergència, porten els rotatius blaus, per diferenciar-se dels vehicles de manteniment o servei. Si som europeus, ho hem de ser per tot, no pel que ens interessi.Mortadel·lo ha escrit:que jo sàpiga el codi de circulació espanyol és clar al respecte, els rotatius han de ser carbasses....els blaus dels bombers de la generalitat no són legalsUT440_132M ha escrit:Segueixo sense entendre perquè no els deixen dur els rotatius blaus, com sí passa amb els vehicles de Bombers de la Generalitat

Todo vehículo con luces anticolisión encendidas tiene prioridad sobre el resto de vehículos, pudiendo circular libremente por la plataforma cuando sea necesario y no teniendo obligación de respetar los límites de velocidad; cuando las luces anticolisión no estén encendidas, deberá comportarse como cualquier otro vehículo.
Las luces anticolisión de los vehículos de seguridad y emergencia serán azules y las del resto de los vehículos serán amarillas.
Hola a tothom:Sokjo ha escrit:Personalment prefereixo la retolació actual, mes vistosa i destaca que és una ambulància. Aquesta retolació em recorda els vehicles de manteniment i conservació de carreteres del PTOP.
PTOP Sector Barcelona, Conservació de Carreteres por o.moreno_112, en Flickr

Pel que jo sabía, aqui també. en primer lloc la Policia (per que pot ordenar el caos), en segon els bombers (per que poden salvar més vides que una ambulància) i el tercer és l'ambulància.Guigui ha escrit:
* A determinats països com Àustria, fins i tot està reglamentat quins d'aquests tres tenen prioritat entre ells, i és (o era) objecte de l'examen teòric de conducció.
L'adquisicio de nous vehicles per llei s'ha de fer mitjançan concurs public,albe6 ha escrit:I ara que:
- Es renovaran totes les ambulàncies (ja podrien haver-les comprat a VW, propietaris de la Seat) o ens les envinilaran?




No sé si això és un oxímoron, o bé es tracta d'una pura antinòmia.La Vanguardia ha escrit:La Generalitat cambiará la rotulación de las ambulancias para ahorrar