Un camioner alemany, 8 hores atrapat en un poble de Ciudad Real per culpa del GPS
Ha calgut una grua per treure el camió, de grans dimensions, que havia quedat encaixonat en un carrer
Hora i data actual: 27 juny 2026, 17:06
Entrada Autor: Guigui » 27 juny 2013, 00:31
Entrada Autor: wefer » 27 juny 2013, 00:44
Això no és res. Mira, mira:Guigui ha escrit:Un camioner alemany, 8 hores atrapat en un poble de Ciudad Real per culpa del GPS

Entrada Autor: UT440_132M » 27 juny 2013, 14:04

Entrada Autor: Guigui » 27 juny 2013, 15:59

Entrada Autor: UT440_132M » 28 juny 2013, 00:04
Segons tinc entès jo, els GPS en sí no estan prohibits. El que està prohibit és manipular-los amb el vehicle en marxa, precisament pel motiu que dius, que causen distraccions als conductors, i per tant, més risc d'accident.Guigui ha escrit:Més enllà de la qüestió anecdòtica, és simptomàtic que hi hagi un determinat nombre de conductors que demostra no tenir prou aptituds per a guiar un vehicle. La conducció comporta per definició saber fer vàries coses al mateix temps, i si no saps estar atent al trànsit (ja siguin altres vehicles, obstacles o la fesomia de les vies) mentre dones un cop d'ull al retrovisor, al GPS, al comptaquilòmetres, etc., més val deixar-ho estar.
Una taxista sevillana em va explicar no fa massa temps que els GPS estaven prohibits a Espanya, precisament perquè causaven despistaments. No sé fins a quin punt és certa aquesta informació, vist el nombre de GPS que hi ha posats visiblement als cotxes.
Entrada Autor: trainman » 28 juny 2013, 00:09
Entrada Autor: Guigui » 28 juny 2013, 02:03
Vergonyós l'Heraldo, que no sap transcriure correctament al LAPOLLA els noms que El Correo sí que sap fer. Vegeu l'enllaç uns quants missatges més amunt.👍35trainman ha escrit:Un vehículo se precipitó por las escaleras de la calle de Hartzembush, siguiendo las indicaciones del navegador.
Same vibes https://t.co/IvIc4Bcpg2 pic.twitter.com/4b7JNNNvto
— transport.cat (@transportcat) January 22, 2026
Sr. alcalde, no estem arribant a l’última estació. No hi ha més estació construïda que el Palau de Comunicacions i Transports. La Sra. Bonet ens vol vendre un “balcó des dels peus de Collserola a la ciutat”. Fum, fum, fum, (i el Nadal ja s’ha acabat) pic.twitter.com/eVLmDDm4me
— Coordinadora Pro Museu Transport de Barcelona (@MuseuTransport) January 22, 2026