De fet aquestes que vaig trobar el cap de setmana passat estan despintades, però originalment estaven acabades amb franges blanques i vermelles (una vermella a baix i una blanca a dalt, potser?)
La pregunta és: sabeu si hi ha alguna carretera on encara en quedin amb la seva pintura original?




