Es podria crear una xarxa de Mercaderies de Tramvia que fes servir especialment la xarxa T4/T5 conectant també l'Estació de França i aquesta amb el Port i Zona Franca. També conectant la futura estació de Sagrera.
Així podríem transportar Mercaderies als Hotels i Bars de la ciutat així com el petit comerç. S hauria. de fer vies de càrrega i descàrrega a les principals arteries i del Tram als comerços ho transportarien operaris amb carretons.
Així la línia de Tram li treuríem profit no numes per Transportar Viatgers.
En els propers missatges us passo més idees ...




