Tothom ens hem trobat en situacions que baixant en uns parada ens trobem la típica dona que té pressa i ens molesta i tot just quan baixa es posa a caminar com una Anciana Tortuga.
Dins del comboi potser no hi ha solució numés està en mans de l'educació o prudencia de cadascú però un cop fora del Comboi en els accesos y túnels de pas i correspondències es podria habilitar en el terra unes indicacions que indiquessin camí lent on podrien anar gent gran o gent que no té pressa i l'altre tot el contrari per gent que si té pressa per que va a treballar per eixemple.
Què us assembla?

