Horaris d'Espanya

Serveis de RENFE fora de Catalunya i resta de companyies i països, així com temes ferroviaris sense ubicació geogràfica concreta.
Servicios de RENFE fuera de Cataluña y resto de compañías y paises, así como temas ferroviarios sin ubicación geográfica concreta.
Respon
Avatar de l’usuari
vermer3
N6
N6
Entrades: 301
Ubicació: L1 Rambla Just Oliveras/R2 R13 R14 R15 Castelldefels/R2 R8 R11 Granollers Centre

Horaris d'Espanya

Entrada Autor: vermer3 » 09 des. 2013, 23:17

Aprofito per compartir amb tots vosaltres tots els horaris que tinc en PDF de línies espanyoles de renfe, serveis ferroviaris de mallorca, ferrocàrril de sóller, etc etc
L'enllaç és el següent:
https://skydrive.live.com/redir?resid=E ... 78E6%21529
És públic i qualsevol hi pot descarregar
Us animo a que m'envieu qualsevol missatge dins d'aquest subfòrum per consultar qualsevol dubte, realitzar les peticions que em demaneu, sempre que sigui possible.
Gràcies per mirar-ho!

PD: Cal a dir que hi falta algun recorregut, si algú el necessités que ho demani i ja li faré dintre de les meves possibilitats
00


R.I.P. Línia Port Aventura - Bifurcació Calafat
Desdobleu la línia de Vic ja!
Prou retallar a MD i menys malgastar en AVE!

Avatar de l’usuari
vermer3
N6
N6
Entrades: 301
Ubicació: L1 Rambla Just Oliveras/R2 R13 R14 R15 Castelldefels/R2 R8 R11 Granollers Centre

Entrada Autor: vermer3 » 10 des. 2013, 21:30

Actualitzats els següents horaris:
ALCAZAR-ALBACETE
MADRID-ALCAZAR-ALBACETE-MURCIA-CARTAGENA
VALENCIA-ALBACETE-ALCAZAR

L'InterCity 05036 Madrid Chamartín - València Nord per Alcázar, Alabacete i Xàtiva modifica l'hora de parada a algunes estacions

Afegits els següents horaris:
ALBACETE-ALMANSA
BARCELONA-ALBACETE-LINARES-GRANADA-CORDOBA-SEVILLA
00


R.I.P. Línia Port Aventura - Bifurcació Calafat
Desdobleu la línia de Vic ja!
Prou retallar a MD i menys malgastar en AVE!

Avatar de l’usuari
vermer3
N6
N6
Entrades: 301
Ubicació: L1 Rambla Just Oliveras/R2 R13 R14 R15 Castelldefels/R2 R8 R11 Granollers Centre

Entrada Autor: vermer3 » 14 des. 2013, 12:11

Afegit els següents horaris:
BARCELONA-VALENCIA-ALACANT-MURCIA-LORCA-CARTAGENA
VIGO-REDONDELA
00


R.I.P. Línia Port Aventura - Bifurcació Calafat
Desdobleu la línia de Vic ja!
Prou retallar a MD i menys malgastar en AVE!

Avatar de l’usuari
vermer3
N6
N6
Entrades: 301
Ubicació: L1 Rambla Just Oliveras/R2 R13 R14 R15 Castelldefels/R2 R8 R11 Granollers Centre

Entrada Autor: vermer3 » 14 des. 2013, 21:02

Perdoneu les molèsties els que heu descarregat els horaris següents:
BARCELONA-VALENCIA-ALACANT-MURCIA-LORCA-CARTAGENA
MADRID-ALCÁZAR DE SAN JUAN-ALBACETE-MURCIA-CARTAGENA

En el primer he afegit les parades que fa el nou Euromed BCN-València en menys de 3 hores, que divendres i diumenges festius fa parada a Tarragona i Castelló
En el segon, he afegit el tram Murcia-Águilas que fa l'InterCity Madrid-Águilas i viceversa. Ara l'horari s'anomena:
MADRID-ALCÁZAR DE SAN JUAN-ALBACETE-MURCIA-LORCA-ÁGUILAS-CARTAGENA
00


R.I.P. Línia Port Aventura - Bifurcació Calafat
Desdobleu la línia de Vic ja!
Prou retallar a MD i menys malgastar en AVE!

Avatar de l’usuari
vermer3
N6
N6
Entrades: 301
Ubicació: L1 Rambla Just Oliveras/R2 R13 R14 R15 Castelldefels/R2 R8 R11 Granollers Centre

Entrada Autor: vermer3 » 15 des. 2013, 21:07

Afegits els següents horaris:
AVE ANDALUCIA-VALENCIA
BARCELONA-CORDOBA-SEVILLA-MALAGA
VALENCIA-SAGUNT
VALENCIA-VINAROS-L'ALDEA-TORTOSA
00


R.I.P. Línia Port Aventura - Bifurcació Calafat
Desdobleu la línia de Vic ja!
Prou retallar a MD i menys malgastar en AVE!

Avatar de l’usuari
vermer3
N6
N6
Entrades: 301
Ubicació: L1 Rambla Just Oliveras/R2 R13 R14 R15 Castelldefels/R2 R8 R11 Granollers Centre

Entrada Autor: vermer3 » 17 des. 2013, 21:17

Afegit l'horari següent:
BARCELONA-GIRONA-FIGUERES VILAFANT
00


R.I.P. Línia Port Aventura - Bifurcació Calafat
Desdobleu la línia de Vic ja!
Prou retallar a MD i menys malgastar en AVE!

Avatar de l’usuari
vermer3
N6
N6
Entrades: 301
Ubicació: L1 Rambla Just Oliveras/R2 R13 R14 R15 Castelldefels/R2 R8 R11 Granollers Centre

Entrada Autor: vermer3 » 30 set. 2014, 18:36

Bé, nova edició més completa dels horaris espanyols, qualsevol comentari l'agrairé.


http://1drv.ms/1te3EBO
00


R.I.P. Línia Port Aventura - Bifurcació Calafat
Desdobleu la línia de Vic ja!
Prou retallar a MD i menys malgastar en AVE!

Avatar de l’usuari
121 POBLE SEC
N4
N4
Entrades: 59
Ubicació: L5 BORDETA, L17 BORDETA-CIUTAT JARDI, LP POLIGONS

Entrada Autor: 121 POBLE SEC » 30 set. 2014, 20:20

Tienes en PDF los siguientes horarios

BARCELONA-VALENCIA-ALACANT-MURCIA-LORCA-CARTAGENA
BARCELONA-CORDOBA-SEVILLA-MALAGA
VALENCIA-VINAROS-L'ALDEA-AMPOSTA-TORTOSA
BARCELONA-GIRONA-FIGUERES VILAFANT
00



Avatar de l’usuari
vermer3
N6
N6
Entrades: 301
Ubicació: L1 Rambla Just Oliveras/R2 R13 R14 R15 Castelldefels/R2 R8 R11 Granollers Centre

Entrada Autor: vermer3 » 30 set. 2014, 20:26

121 POBLE SEC ha escrit:Tienes en PDF los siguientes horarios

BARCELONA-VALENCIA-ALACANT-MURCIA-LORCA-CARTAGENA
BARCELONA-CORDOBA-SEVILLA-MALAGA
VALENCIA-VINAROS-L'ALDEA-AMPOSTA-TORTOSA
BARCELONA-GIRONA-FIGUERES VILAFANT
Precisament estan tots quatre al forn!! Puc tenir per a dintre d'una hora el Valencia-Tortosa i el Barcelona-Figueres Vilafant. Gràcies per la teva paciència.
00


R.I.P. Línia Port Aventura - Bifurcació Calafat
Desdobleu la línia de Vic ja!
Prou retallar a MD i menys malgastar en AVE!

Avatar de l’usuari
vermer3
N6
N6
Entrades: 301
Ubicació: L1 Rambla Just Oliveras/R2 R13 R14 R15 Castelldefels/R2 R8 R11 Granollers Centre

Entrada Autor: vermer3 » 30 set. 2014, 20:51

Ja està disponible el VALENCIA-VINAROS-L'ALDEA-TORTOSA, només cal que aneu al mateix lloc que indico un parell o tres entrades més amunt.
00


R.I.P. Línia Port Aventura - Bifurcació Calafat
Desdobleu la línia de Vic ja!
Prou retallar a MD i menys malgastar en AVE!

Avatar de l’usuari
vermer3
N6
N6
Entrades: 301
Ubicació: L1 Rambla Just Oliveras/R2 R13 R14 R15 Castelldefels/R2 R8 R11 Granollers Centre

Entrada Autor: vermer3 » 30 set. 2014, 21:23

I ja tenim el BARCELONA-GIRONA-FIGUERES VILAFANT, amb un afegit!
00


R.I.P. Línia Port Aventura - Bifurcació Calafat
Desdobleu la línia de Vic ja!
Prou retallar a MD i menys malgastar en AVE!

Respon

Torna a “Ferrocarril en general”