Com que és un partit amb una altíssima repercussió als EUA, moltes de les places d'aparcament de l'estadi estan ocupades per camions de cadenes de televisió o d'altres coses relacionades amb l'enorme espectacle. Degut a que la final és el 2 de febrer i tenint en compte la climatologia de la zona, es vol evitar de totes totes un gran col·lapse automobilístic que dificulti l'arribada dels espectadors al camp degut a una gran nevada.
Per les raons explicades abans, es promou des de l'organització que els espectadors vagin al camp i a les activitats prèvies amb transport públic. Per això les autoritats de transport de l'àrea de Nova York i de Nova Jersey estan fent campanya informativa perquè tothom sàpiga com desplaçar-se.
Mireu la pàgina especial de New Jersey Transit http://www.njtransit.com/var/var_servle ... uperBowlTo i atenció al vídeo promocional que han fet http://youtu.be/l_20XR4fhfA. Aquí podem somniar en una organització similar? Cal tenir en compte que tot això està en marxa gairebé 2 mesos abans del dia D, igual que aquí...

