Fa unes setmanes vaig comprar unes unitats en escala N de diverses locomotores a Massades.
Van sobre un petit pedestal, ja que són únicament per exposar. No tenen motor i això fa que siguin més barates.
Com que no tinc maqueta ni crec que en tingui, m'agradaria col·leccionar trens de forma estàtica, a l'igual que es fa amb les miniatures de cotxes. Si fos en H0 millor, però si són N tampoc és problema. Evidentment puc comprar trens de modelisme normal i deixar-los quiets, però la idea és estalviar-me diners en una cosa que no utilitzaré.
Sabeu de llocs on venguin aquest tipus de miniatures?
Maquetes ferroviàries estàtiques
Crec que no és exactament el que busques ja que potser el preu puja una mica massa, però a la web de Leopold Halling (http://www.halling.at/index.php) venen tramvies i metros H0 (principalment de ciutats alemanyes o austríaques) amb i sense motor. Sense motoritzar, un tramvia articulat sol rondar entre els 100 i 130€ mentre que un d'antic entre 50 i 100€. Els pots comprar a la mateixa web o a través de Modelstrams (jo ho he fet en ambdues).
Instagram: Ferrocarril | Aviació
- Adolescent barceloní
- N9
- Entrades: 2385
- Ubicació: Entre el Barcelonès i el Bages
- Contacta:
Si algun cop visiteu les cotxeres del Tram, us regalaran una maqueta d'un tramvia (sense pantògraf, però bastant currada).
Juanjo Rubio. Software Engineer. Faig coses a ARCA, ACEMA, BusClàssicBCN i Jove de Barcelona. Aficionat al transport públic, a la fotografia i a les telecomunicacions. Diguéssim que el nom d'usuari fa (mooolt de) temps que se'm va quedar petit.
- raulitinbcn
- N8
- Entrades: 1171
- Facebook: raul.lopezalvarez.37
- Ubicació: Barcelina
Jo tinc dues, una 269 i una extranjera, les vaig trobar als vells Encants (Mercat del Bellcaire). La pedestal és gris? Em va costar menys de 5 euros. Ara no se si el venedor continua als Encants Vells Nouswefer ha escrit:Fa unes setmanes vaig comprar unes unitats en escala N de diverses locomotores a Massades.
Van sobre un petit pedestal, ja que són únicament per exposar. No tenen motor i això fa que siguin més barates.
Com que no tinc maqueta ni crec que en tingui, m'agradaria col·leccionar trens de forma estàtica, a l'igual que es fa amb les miniatures de cotxes. Si fos en H0 millor, però si són N tampoc és problema. Evidentment puc comprar trens de modelisme normal i deixar-los quiets, però la idea és estalviar-me diners en una cosa que no utilitzaré.
Sabeu de llocs on venguin aquest tipus de miniatures?
Amics del Bus de Catalunya - Membre i fundador número 1 http://www.amicsdelbus.com
Autobuseros Magazín -
Autobuseros Magazín -