Prohibit parlar per telèfon, megafonia amb menys volum i una llum més tènue: Renfe posarà en marxa 'vagons silenciosos' al tren d'alta velocitat
http://www.ara.cat/societat/ave-alta-ve ... 89686.html
Hora i data actual: 24 juny 2026, 06:56
Entrada Autor: Guigui » 21 març 2014, 09:36
Entrada Autor: Renfe445 » 21 març 2014, 13:55

Entrada Autor: Ecomobisostrans » 21 març 2014, 17:02
Entrada Autor: Renfe451 » 21 març 2014, 17:10
De nou amb el tema del vagó, els periodistes no saben que un vagó es per el transport de mercaderies i un cotxe pel de passatgers?Ara.cat ha escrit:Renfe posarà en marxa 'vagons silenciosos' al tren d'alta velocitat
Entrada Autor: Guigui » 21 març 2014, 18:17
El tema de vagó/cotxe s'ha debatut a bastament i té un fil propi. Tots els matisos sobre el tema, allí.👍35Renfe451 ha escrit:De nou amb el tema del vagó, els periodistes no saben que un vagó es per el transport de mercaderies i un cotxe pel de passatgers?![]()
Entrada Autor: Guigui » 05 jul. 2014, 12:51
Torna a “Ferrocarril en general”
Same vibes https://t.co/IvIc4Bcpg2 pic.twitter.com/4b7JNNNvto
— transport.cat (@transportcat) January 22, 2026
Sr. alcalde, no estem arribant a l’última estació. No hi ha més estació construïda que el Palau de Comunicacions i Transports. La Sra. Bonet ens vol vendre un “balcó des dels peus de Collserola a la ciutat”. Fum, fum, fum, (i el Nadal ja s’ha acabat) pic.twitter.com/eVLmDDm4me
— Coordinadora Pro Museu Transport de Barcelona (@MuseuTransport) January 22, 2026