Com organitzaríeu el material mòbil que té actualment Renfe?
És a dir, en quin servei posaríeu un tren determinat (447, 449, 464, 470, etc.) , o quina locomotora utilitzaríeu per un servei de mercaderies determinat (252, etc.).
PD: hi ha diversos fils que parlen de material mòbil, però és per fer-ne seguiment; aquest fil és per tal que diguem com organitzaríem el servei.
Edit: canvi títol fil per no dur a confusions.





