Ja no es venen títols de transport a La Caixa?
Ja no es venen títols de transport a La Caixa?
En dos dies, he intentat comprar una T-10 a tres caixers automàtics de La Caixa, i en cap d'ells es podia, deia "operació no disponible". Han deixat de vendre títols de transport?
Aquest any recordo haver-ne vist, alomillor s'han quedat sense rotllos o els estan canviant, ja que no duien la banda de seguretat
- Adolescent barceloní
- N9
- Entrades: 2385
- Ubicació: Entre el Barcelonès i el Bages
- Contacta:
El meu dubte és: es pot comprar una T-10 a laCaixa sense ser client? De ser així, em ve de perles ja que en tinc una a la meva escala.
Juanjo Rubio. Software Engineer. Faig coses a ARCA, ACEMA, BusClàssicBCN i Jove de Barcelona. Aficionat al transport públic, a la fotografia i a les telecomunicacions. Diguéssim que el nom d'usuari fa (mooolt de) temps que se'm va quedar petit.
Si més no, et serveix si tens targeta i la teva entitat bancària no et fa pagar per l'ús del Servicaixa.
a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver
Sense educació no hi ha democràcia.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver
Sense educació no hi ha democràcia.
El dia 27 d'Abril hem va passar aixo al servicaixa del aeroport del Prat.metring ha escrit:En dos dies, he intentat comprar una T-10 a tres caixers automàtics de La Caixa, i en cap d'ells es podia, deia "operació no disponible". Han deixat de vendre títols de transport?
Vaig pensar que s'havien acabat els rotllos.
Despres he comprat a les estacions de FGC i no se si es una cosa en general.