Algú té informació, fotos, o detalls al respecte?
Gràcies
Hora i data actual: 18 juny 2026, 19:41
Entrada Autor: DonToni » 17 juny 2015, 09:42

Entrada Autor: Fran-Ikarus » 17 juny 2015, 10:28
Entrada Autor: DonToni » 22 juny 2015, 08:09
En efecte, jo recordo que es sortia a mà dreta cap a Ronda Sant Antoni, però que fruit de l'existència d'una estació no operativa de la L2 i de la seva pressumible connexió la cosa era més liada del que semblaria a primer cop de vista.metring ha escrit:Jo recordo que al mig de la plaça no havia cap accés (originàriament si), i n'hi havia un a la cantonada Llobregat muntanya de la Gran Via.

Entrada Autor: Metropondikas » 22 juny 2015, 10:24
Entrada Autor: wefer » 22 juny 2015, 11:00
Està tot intacte i amb una petita inversió per pintar, canviar les escales mecàniques i posar validadores es podria tornar a posar en funcionament en una setmana.Metropondikas ha escrit:Bon dia,
En l´esquema de passadissos antic, es podia accedir des del vestíbul del metro L1 a l´estació Plaça Catalunya d´Adif. La retolació de les entrades així ho deia i a la boca que queda a la Plaça Universitat/Pelai costat mar, encara es conserven les inscripcions de Renfe als relleus de les rajoles. L´accés a l´andana es feia mitjançant unes escales fixes. Si obrissin la paret del fons de l´actual Oficina Comercial del metro d´aquesta estació, encara es conservarien segur...
Entrada Autor: DonToni » 23 juny 2015, 09:11
Entrada Autor: WMD626 » 24 juny 2015, 18:38
Entrada Autor: Don Ramón » 24 juny 2015, 18:42
Entrada Autor: Don Ramón » 24 juny 2015, 19:06
Entrada Autor: DonToni » 26 juny 2015, 14:46
Exacte, això recordava jo. I el que em van explicar és que tenia alguna cosa a veure a que a sota hi eren els túnels i la estació no inaugurada de Universitat L2 i tenir previst sortides i enllaços.WMD626 ha escrit:Efectivament, abans de l'obertura de la Línia 2 , hi va haver una sortida de l'estació Universitat a la Ronda de Sant Antoni, pràcticament a l'alçada de Joaquim Costa (Teatre Goya). El passadís, efectivament, era molt llarg, ja que feia "per sota" tot el camí des del centre de la plaça Universitat fins al punt de sortida.Em balla pel cap que a la boca hi havia els logos de Metro i RENFE, però no n'estic segur.
Entrada Autor: WMD626 » 27 juny 2015, 17:29
Entrada Autor: Henry 030 » 28 juny 2015, 20:08
WMD626 ha escrit:Si no recordo malament, la cosa anava de que s'obrien "provisionalment" per a la Línia 1 uns enllaços que donarien plenament servei quan s'obrís la Línia 2. Però quan es va remodelar Universitat per a la L2, aquestes boques van desaparèixer. Com tantes coses de la "primera" L2 que no es van aprofitar per la segona (escales mecàniques totalment instal·lades, mobiliari, etc.)
Entrada Autor: DonToni » 29 juny 2015, 09:06
WMD626 ha escrit:Si no recordo malament, la cosa anava de que s'obrien "provisionalment" per a la Línia 1 uns enllaços que donarien plenament servei quan s'obrís la Línia 2. Però quan es va remodelar Universitat per a la L2, aquestes boques van desaparèixer. Com tantes coses de la "primera" L2 que no es van aprofitar per la segona (escales mecàniques totalment instal·lades, mobiliari, etc.)
Entrada Autor: WMD626 » 30 juny 2015, 21:37
Entrada Autor: wefer » 03 jul. 2015, 09:22
La sortida encara existeix:WMD626 ha escrit:Efectivament, abans de l'obertura de la Línia 2 , hi va haver una sortida de l'estació Universitat a la Ronda de Sant Antoni, pràcticament a l'alçada de Joaquim Costa (Teatre Goya).
Entrada Autor: WMD626 » 03 jul. 2015, 22:43
Torna a “Història del transport”
Same vibes https://t.co/IvIc4Bcpg2 pic.twitter.com/4b7JNNNvto
— transport.cat (@transportcat) January 22, 2026
Sr. alcalde, no estem arribant a l’última estació. No hi ha més estació construïda que el Palau de Comunicacions i Transports. La Sra. Bonet ens vol vendre un “balcó des dels peus de Collserola a la ciutat”. Fum, fum, fum, (i el Nadal ja s’ha acabat) pic.twitter.com/eVLmDDm4me
— Coordinadora Pro Museu Transport de Barcelona (@MuseuTransport) January 22, 2026