Llegiu aquests tweets de Conrayas Yaloloco, reivindicant uns seients que no casquin les cervicals, apart de denunciar que els metges de l'empresa no els fan gaire cas:
Conflicte al metro pels seients dels conductors?
Després de "Els manipuladors dels 5000 són ortopèdics" arriba "Els seients de conducció dels 2100 casquen les cervicals".
Caldria veure si és alguna cosa general o personal d'ell.
Caldria veure si és alguna cosa general o personal d'ell.

El metro de Barcelona amb motoristes!
Miquel ha escrit:Després de "Els manipuladors dels 5000 són ortopèdics"

- Fran-Ikarus
- N11
- Entrades: 5809
- Ubicació: La Gran Barcelona
- Contacta:
Quants tipus de seient hi ha, en les diverses sèries en funcionament? Són millors, en aquest sentit, els de les sèries més recents?
Exhiba abono o pase antes de que se lo exijan
Quan van aterrar els 5000 al FMB, alguns motoristes es queixaven de que els manipuladors són incomodes o alguna cosa de l'estil. El fil deu estar per les entranyes del fòrum o poder en vam parlar al fil dedicat als 5000 fa ja força anys!metring ha escrit:Miquel ha escrit:Després de "Els manipuladors dels 5000 són ortopèdics"

El metro de Barcelona amb motoristes!
- Mr. Baricentro
- N6
- Entrades: 311
- Ubicació: España
- Contacta:
En Renfe, los maquinistas se quejan de los asientos de origen de las 447, cuando los asientos tipo "civia" no se quedan atrás: una empresa llamada Rubalcaba se hizo de oro con estos últimos(siendo de inferior calidad).
Los asientos de los 449(semejantes a los de los 448/470) están muy bien, permitiendo un amplio abanico de posibilidades en lo que a regulación de cara al confort se refiere.
Los asientos de los 449(semejantes a los de los 448/470) están muy bien, permitiendo un amplio abanico de posibilidades en lo que a regulación de cara al confort se refiere.