Tinc tres consultes breus sobre un viatget que penso fer en un parell de setmanes, així que si alguna ànima caritativa me les sap respondre li estaré eternament agraït.
1. 39 minuts per enllaçar a Lille entre un TGV provinent de Lyon i l'Eurostar, són prou marge? El control de seguretat és molt estricte?
2. Arribo a St.Pancras a les 18 hores... Puc trobar l'Oyster Card a aquella hora o és millor que la porti ja de casa? (He llegit que sovint la venen també a bord de l'Eurostar però potser és arriscat)
i 3. Algun tram i algunes poques estacions/accessos "imperdibles" del Tube?
Merci i petonets!





