Ja que els preus oscil·len entre els 150€ i els 200€, però ni rastre de l'oferta dels bitllets de TGV Barcelona - París per 39€.
M'he posat en contacte amb el Síndic de greuges, amb el president de FACUA i amb FACUA perquè investigui si aquesta oferta de Renfe - SNCF es un fraudulenta.
Espero les vostres opinions.







